Avatar billede fredz Nybegynder
04. februar 2006 - 13:06 Der er 3 kommentarer

Kan ikke slippe af med viewstate

I Page_Load modtager jeg data fra en ekstern applikation (Shockwave) med Request.InputStream. Fra PageLoad gemmer jeg de modtagne data i en tekstfil. Det fungerer fint.
Men når jeg indlæser tekstfilen til en listbox på siden, får jeg viewstateindholdet frem i stedet for filens data.
Hvordan slipper jeg af med viewstate og får vist tekstdata?

Jeg har sat både sidens ViewStateEnabled og ViewStateEnabledMAC til false (har engang læst et råd om at man skal gøre dette og så videresende til en anden aspxside og bruge Server.Transfer(), men kan ikke huske så meget herom. Ved heller ikke om det passer.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede fredz Nybegynder
04. februar 2006 - 13:32 #1
Der var jeg vist lidt for hurtigt ude. Fandt løsningen selv. Men det kan jo være andre er interesseret: Sæt som foreslået sidens ViewStateEnabled og ViewStateEnabledMAC til false. Opret så ny side og sæt også dennes ViewStateEnabled og ViewStateEnabledMAC til false - og indlæs så filens indhold her. Det virkede for mig.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 15:51 #2
smid lige et svar og accepter det selv for at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede fredz Nybegynder
04. februar 2006 - 17:07 #3
ok