Avatar billede krofar Nybegynder
04. februar 2006 - 10:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tegnene ruder, spar, hjerter, klør.

Er der nogen der kan lave ovenstående tegn (eller ved hvor jeg kan downloade dem), de skal være i en højde på ca. 12-15 cm når jeg printer dem ud. Det behøver kun at være kontur.
På forhånd tak.
Avatar billede istebjerg Nybegynder
04. februar 2006 - 10:31 #1
http://da.wikipedia.org/wiki/Spillekort
Kan de bruges?
/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
04. februar 2006 - 10:32 #2
Avatar billede kyffer Nybegynder
04. februar 2006 - 10:33 #3
Kan du bruge dem som er i Windows skrifttype "Symbol"?

Denne kan du sætte til Font størrelse 300 eller deromkring, så er de pænt store. Du kan evt. finde dem i Tegnoversigt under Tilbehør i Windows og sætte dem ind i Wordpad og så skrive størresen i font størrelses feltet.
Avatar billede kyffer Nybegynder
04. februar 2006 - 10:44 #4
Nevermind. istebjerg fandt det helt rigtige :) Jeg har føjet den side til mine bogmærker! :)
Avatar billede jamillie Praktikant
01. januar 2018 - 22:57 #5
Jeg har fundet ud af at indsætte tegn for klør, ruder osv, via "Indsæt symbol" og ved at gøre det som autokorrektur, så gør det, det jo lidt lettere. Men jeg ville gerne have ruder og hjerter til automatisk at blive røde, mens resten er sort.
Så er her mon nogen der kan hjælpe mig med det?