Avatar billede weblex Nybegynder
04. februar 2006 - 07:39 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

Snydt for Pro medlemsskab

Hmmm...

Jeg er tilsyneladende ikke længere pro medlem på trods af en plads som nr. 55 i sidste måned:

http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?sort=&order=DESC&start=40&catid=0&date_year=2006&date_month=1&date_day=0

Hvad er der galt her?
Avatar billede ejvindh Ekspert
04. februar 2006 - 08:08 #1
Jeg var pro-medlem i går, men er det ikke i dag (var vist omkring nr. 40 i januar...). Samtidig så virker point-statistik for februar måned heller ikke...
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 09:11 #2
Jeg er heller ikke pro mere!

Gud fader det går godt på IDG
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 09:14 #3
Samme her.

Man må sige at det er dårlig KARMA.
Avatar billede weblex Nybegynder
04. februar 2006 - 09:20 #4
Ringe trøst at man ikke er alene - håber at der er nogen som gør noget for at rette fejlen...
Avatar billede weblex Nybegynder
04. februar 2006 - 09:27 #5
Jeg har forsøgt at spørge via:

http://www.eksperten.dk/support/?action=support

...hvor de lover at svare inden for 2 hverdag. Typisk at det så skal ske i en weekend :)
Avatar billede arlet Juniormester
04. februar 2006 - 09:27 #6
Den der har flest point er texton i februar måned http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2006&date_month=2&date_day=0.
Vedkomne har ikke besvaret et eneste spørgsmål, blot lukket alle sine gamle spørgsmål. På den måde er han nu sikret pro medlem næste måned..

Det er sg flot
Avatar billede fromsej Praktikant
04. februar 2006 - 09:28 #7
Jeg har samme problem.
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 09:32 #8
Personligt bruger jeg ikke pro til noget, men synes stadig disse fejl er irriterende i en helhed
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. februar 2006 - 09:41 #9
tag det nu helt roligt, som I sikkert ved har derværet fejl, i bl.a malisystemet. Derer også fejl flere steder i pointregnskabet. Jeg har en klar forventning om at tingene retter sig i løbet af næste uge, men jeg er også en smuli naiv og tossegod
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 09:43 #10
Det er jo et ret tilbagevendende problem, så ufatteligt de ikke kan finde en permanent løsning.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. februar 2006 - 09:50 #11
Hvad er det lige fordelene ved pro er ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
04. februar 2006 - 09:54 #12
Ditto samme problem - den er røget i løbet af natten (var der igår).

Jokke-> fordelen ved Pro: Du slipper for reklamer, du kan selv vælge hvilke boxe (Spørgsmål, deltagelse, papkasse mm) der skal være før.
På ingen måder 25 kr. pr. md. værd.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. februar 2006 - 10:00 #13
Jeg er stadig pro, men fik en mail om at det ophørte snart. Nok fordi min bruger har været deaktiveret for en stund.
Avatar billede exp Juniormester
04. februar 2006 - 13:24 #14
jokkejensen >>
Du kan desuden vælge at få tilsendt spørgsmålsteksten, samt teksten fra indlæg, i mail.
Desuden vil det ene link i svar/kommentarmails henvise direkte til indlægget, istedet for blot til starten af tråden.
Avatar billede kenp Novice
04. februar 2006 - 13:34 #15
jeg er også stadgivæk pro... men kan det ikke tænkes at det "bare" er fordi at de har glemt at forny det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 14:35 #16
Eller at de har lavet om på reglerne så man ikke kan være "gratis" pro medlem.
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 10:16 #17
Er der en udmelding på hvornår fejlene med mail og pro bliver rettet??
Avatar billede weblex Nybegynder
05. februar 2006 - 11:21 #18
Jeg har ikke hørt noget på min indberetning som nævnt i:

:o/
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 11:47 #19
Jeg stopper min support på sitet indtil de får fingrene ud!
Den måde de behandler E og dets brugere på er simpelthen bare for dårligt
Avatar billede fromsej Praktikant
05. februar 2006 - 11:58 #20
Lars >> De eneste det interesserer om du stopper eller ej, er de samme som dem der håner dig i dine karmatildelinger, IDG er i hvert fald helt ligeglade!!
Flertallet herinde er også.

(Vi er nogle der ikke er, men vi udgør et relle lille minoritet)
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 12:05 #21
Tak for de pæne ord Søren. Det er dog ikke mig der lider under det, men den bruger der har gavn af min hjælp. Er bare SÅ mættet af alle de problemer
Avatar billede boxer Nybegynder
05. februar 2006 - 12:48 #22
Må jo nok indrømme at fromsej har fat i den lange ende hvad dette angår:
Kommentar: fromsej

huset -> Måske skal man se det fra en anden vinkel?
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:25 #23
Måske anonym, men når garvet folk her inde som en garbet profil som jokkejensen http://www.eksperten.dk/spm/685226 har mere end EN bruger, så er deet uhyggeligt synes jeg!
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:37 #24
Måske anonym, men når garvet folk her inde som en garbet profil som jokkejensen http://www.eksperten.dk/spm/685226 har mere end EN bruger, så er deet uhyggeligt synes jeg!

=

Måske anonym, men når garvet bruger som jokkejensen har mere end EN bruger, så er det uhyggeligt synes jeg!http://www.eksperten.dk/spm/685226
Avatar billede boxer Nybegynder
05. februar 2006 - 19:45 #25
Det kunne godt se sådan ud huset.

Mon vi hører noget vedr. pro fejlen?
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:48 #26
Selvfølgelig har har to brugere herinde. Kan man ikke engang stole på de faste profiler på sitet, så er alle sgu under mistanke for de chikaner der foregår.
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:55 #27
Staver bare godt i dag :(
Avatar billede weblex Nybegynder
06. februar 2006 - 16:15 #28
Jeg fik følgende svar på min forespørgsel:

"Af en eller anden grund er det ikke altid opgradering til PRO, iht.
point-listen, er helt pålidelig. Du er manuelt blevet opgraderet til PRO og
fejlen rapporteret til driftsselskabet."

...og er nu pro igen. Jeg henviste til dette spørgsmål, så jeg håber han tog jer med i rettelsen.
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 16:27 #29
Niks
Avatar billede weblex Nybegynder
06. februar 2006 - 16:49 #30
Avatar billede ejvindh Ekspert
06. februar 2006 - 19:27 #31
Jeg har heller ikke pro endnu. Men har brokket mig (i dag).

Derudover har jeg lagt mærke til at min samlede karma samtidig faldt med 4% -- selvom der ingen bevægelser har været i min karma i et stykke tid. Mystisk... Men det kan jo være at man har fjernet alle de tildelinger som alligevel er usynlige. Det er jo sådan set meget rimeligt, men man kunne nu godt informere lidt om det :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
06. februar 2006 - 19:35 #32
hehe...

Jeg har fået dårlig (anonym) karma for oprettelsen af nærværende spørgsmål. Sikkert IDG som er trætte af brugere som brokker sig :)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=weblex&option=karma
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 19:48 #33
Endnu en tøse karma fandt frem til en bnruger de bare måtte genere!
Avatar billede weblex Nybegynder
06. februar 2006 - 19:54 #34
Tak for den gode :)

Jeg får så få karmatildelinger, at jeg sjældent kigger i min karma. Det var nærmest en tilfældighed, at jeg kiggede i den dag, hvor det så lige passer med at man har fået en dårlig.

Jeg vil seriøst arbejde på, at jeg ikke får en større depression over denne uretfærdighed :)
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 20:03 #35
LOL
Avatar billede boxer Nybegynder
06. februar 2006 - 20:46 #36
Kommentar: ejvindh

Jeg har også lige skrevet :o)

Det med karmaen har jeg oplevet 2 gange. Begge gange er den faldet 1% og begge gange er det sket lige umiddelbart efter jeg er steget 1%.
Det er ikke noget der gives nogen forklaring på:
http://www.eksperten.dk/spm/673871

weblex -> Der bliver delt dårlig karma ud til stort set alle ekspertens aktive brugere. Alle har fået.
Avatar billede ejvindh Ekspert
06. februar 2006 - 21:02 #37
Ok, anonym, tak for info. Det er nok bare endnu én af E's mange små særheder ;-)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 10:23 #38
Så dukkede mit proabb. op igen. Hvis man savner sit pro, skal man åbenbart bare skrive til dem :o)
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2006 - 11:43 #39
nada her!
Avatar billede jih Nybegynder
07. februar 2006 - 11:50 #40
jeg vil da gerne have mit pro.. jeg vil skifte brugernavn.. :-(
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 12:14 #41
Gider end ikke rykke for det. Det kan være det kommer i marts igen.
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2006 - 13:00 #42
Så blev jeg pro ved at maile dem
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2006 - 13:04 #43
huset -> tog du så ikke resten af top 100 med med det samme?
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2006 - 13:11 #44
Skrev problemet lå ved alle faktisk i top100 pånær en sjællænder....guess who*G*
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2006 - 13:17 #45
Det må være Arne_v du tænker på ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 13:21 #46
Hvad?!? En sjællænder på Top100? Det må da også være en fejl :o)
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2006 - 13:23 #47
og jeg tror hermed at Fyn og Jylland er afsat til mellemøsten :o)
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2006 - 13:38 #48
Kommentar: kenp

ROFL!!
Avatar billede jih Nybegynder
07. februar 2006 - 15:44 #49
jeg blev pro (tror ved at maile dem).. har ikke fået noget svar, men har fået mit pro .. har så også skiftet navn .. endelig! :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
07. februar 2006 - 18:50 #50
Nu vil jeg nødig være hystgerisk - men tilsyneladende mistede jeg alle mine abonnementsindstillinger ifm. pro-rettelsen. Andre som oplevede det samme, eller er det mig...?

Tak til alle for Karma - det burde udligne så rigeligt :)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:01 #51
Velbekomme.
Jeg tjekkede lige mine - de var også forsvundet.
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:35 #52
Jeg har endda fået et helt års pro :o) Der må jo forventes af mig at jeg holder mig på top100 det næste år :o)
(der gives kun 1 måneds gratis pro ved placering på månedens top100)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:36 #53
Kommentar: boxer
Hvis nogen er i tvivl, mente jeg abonnementsindstillinger :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
07. februar 2006 - 19:42 #54
Forventningerne til mig er også tårnhøje - min pro udløber marts 2007 :)

Det er ikke alle fejl, som er lige irriterende...
Avatar billede fromsej Praktikant
07. februar 2006 - 20:59 #55
Hmm, så har du brokket dig mere end mig!!! *GMH*
Mit udløber lørdag 3. februar 2007 kl. 12:00
Avatar billede weblex Nybegynder
07. februar 2006 - 21:19 #56
hehe...
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2006 - 22:00 #57
så må jeg vist hellere få brokket mig... mit udløber om 6 dage..

hvilken adresse har i andre brugt? bare for at bruge den samme...
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2006 - 22:06 #58
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2006 - 22:08 #59
Skulle være sikker ikke *G*
Avatar billede kenp Novice
08. februar 2006 - 11:31 #60
Så kom mit også på plads... dog kun til 13. februar 07...
Avatar billede huset Praktikant
08. februar 2006 - 11:35 #61
Det er jo tilgrin vi intet høre i E-nyt!!