Avatar billede halvleg Nybegynder
03. februar 2006 - 21:56 Der er 3 kommentarer

usb2 i usb1

Hejsa

Har lige købt den herligste printer. Den er til usb2, men har selv kun usb1. Dette er i sig selv jo ikke noget problem, når man blot kan leve med den lidt langsommere hastighed.
Problemet er, at min computer gør mig opmærksom på den langsommere tilslutning ca. hvert 3 minut. Og det er da pokkers irriterende, når man jo er klar over det.
Så spørgsmålet er om, der findes en måde, at få PC'en til at ignorere at jeg har tilsluttet min usb2 printer til en usb1 port ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
03. februar 2006 - 22:17 #1
Avatar billede halvleg Nybegynder
03. februar 2006 - 22:22 #2
For pokker det var da dejligt. Så kan jeg igen koncentrere mig om det der står på skærmen.Takker mange gange halvamatoeren.
Avatar billede halvleg Nybegynder
03. februar 2006 - 22:23 #3
Det var da dejligt. Takker mange gange