Avatar billede x-bixi Nybegynder
03. februar 2006 - 15:18 Der er 2 kommentarer

Trådløs router forstyrrer vores internetaktiviteter

Hej eksperter

Jeg, eller vi i husstanden, har et problem med vores trådløse Netgear WGR614 router.Vi vi kan nemlig ikke spille visse spil online, som f.eks. nogle af Blizzards (Warcraft III og Diablo II) og vi kan heller ikke bruge ASUS live update (som modtager opdateringerne fra en FTP-server) og vi har også samme problem med diverse andre programmer.
De fleste andre programmer som f.eks. vores internetbrowsere, postprogrammer og MSN messenger virker upåklageligt. Vi har prøvet, at forwarde porte (fulgte quiderne på www.portforward.com) men det har ikke hjulpet på problemet.

M.V.H. Jonas
Avatar billede strych9 Praktikant
03. februar 2006 - 16:02 #1
to ord: wireless sucks

Der er for meget latency på en wireless linje til at spille online spil ordentligt. Især hvis de kræver lav ping-tid. Skift til kablet forbindelse hvis du vil spille online.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. februar 2006 - 17:59 #2
det er fint at forwarde porte. Men det hjælper ikke noget, hvis portene er helt lukket. Formentligt i Routerens Firewall.