Avatar billede uhrskov Nybegynder
03. februar 2006 - 09:38 Der er 3 kommentarer

Webhotel Med fri Trafik?

Hej

Jeg ville lige høre om der er nogne der har et forslag til et webhotel hvor man har fri trafik.?

Jeg har i forvejen b-one, og de tillader ikke at man kan downloade fra dem ! har fået en advarsel!

jeg ved ikke om der er muligt, men de forskelige ting som jeg måske skal uploade til min side er forskellige så som PDF-filer, Billeder i store størelser.

Og i såfald bør jeg vælge et andet webhotel en B-one ?

Hilsen
Thomas Bastholm
Avatar billede ate Nybegynder
03. februar 2006 - 11:12 #1
Alle udbyderne dækker sig ind, så de ikke tilbyder reel fri trafik. trafik er sjælden gratis, og ved at tilbyde fri trafik risikerer de du trækker 10 terabyte om dagen på videoklips.

Kig i stedet efter en udbyder der opgiver pris på trafik, så du kan se hvad det koster. Dvs. ingen af de billige :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. februar 2006 - 19:20 #2
Hvor meget trafik trækker du om måneden
Avatar billede dunkeren Nybegynder
06. februar 2006 - 12:22 #3
Dti webhotel kommer jo an på mængden af Gbytes som du overfører, men nogle udbyder dem i mindre pakker, så alle kan være med

Mogens
http://www.easywebhost.org/