Avatar billede richardski Praktikant
02. februar 2006 - 15:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskiftning af web buttons

Hejsa derude.
Jeg er i gang med at skifte knapper ud på et site som er bygget op i flash, men hvilket giver mig nogle problemer.
Jeg har henter nogle færdige knapper fra http://www.timelyweb.com/downloads/4051/ (øverste pakke)og som umiddelbart skulle kunne erstatte de eksisterende på sitet, men når jeg i flash importere de nye ovale knapper til det symbol i flash som er det den gamle knap representere og som også er ovalt og i samme deminsioner som de gamle, så importere den ganske vist den nye knap, men der bliver rundt om knappen hvid baggrund som jeg ikke kan slippe af med. Nogen som kan hjælpe?

Kan evt. modtage hjælp via msn eller skype!

På forhånd tak!
Avatar billede richardski Praktikant
05. februar 2006 - 04:58 #1
Lukker
Avatar billede richardski Praktikant
21. februar 2011 - 18:46 #2
Lukker