Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2006 - 09:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ingen mails igen igen

Er der nogen der har modtaget mails de sidste 2 dage ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. februar 2006 - 09:47 #1
Nix, det er hammerirriterende.
Avatar billede summer Mester
02. februar 2006 - 19:02 #2
Nej heller ikke her.
Avatar billede stone Forsker
02. februar 2006 - 20:43 #3
nix det er træls....kære søde it nørder vil i ikke rette fejlen
//stone
Avatar billede stone Forsker
02. februar 2006 - 21:19 #4
he he de skulle vel ikke været sendt til mellem østen som en modvægt til boykot danske vare.....
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2006 - 23:54 #5
Er der slet ingen der kigger i http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ før de opretter spørgsmål om Eksperten!? Der er godt nok oprettet mange spørgsmål om dette efterhånden ;)
Avatar billede summer Mester
03. februar 2006 - 00:17 #6
snowball -> Det er vel ikke sært at folk bliver sure over snart mange dages mangel på mails. Det er endda ikke det værste. Nej, som sædvanlig mødes brugerne med en larmende tavshed, når der er problemer.
Var det virkelig helt vildt at forvente bare en lille bitte notits under f.eks. "Sidste nyt fra Eksperten: "
Hold da helt ferie hvor er info og dermed behandlingen af brugerne helt uanstændig!!!
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2006 - 08:11 #7
summer: Jeg kan sagtens forstå at folk er sure over det (det er jeg også selv!), men problemet løser sig ikke ved at vi alle opretter et spørgsmål hvor vi kræver den samme infomation :)

Mht. informationsniveau'et, så er jeg helt enig i at det er alt for lavt, hvilket IDG også har fået at vide mange gange, men sådan har IDG åbenbart valgt det skal være.
Avatar billede hcma Novice
03. februar 2006 - 15:20 #8
skrev til dem og nu kommer de springende ;o)
Avatar billede screem_brille Novice
04. februar 2006 - 03:14 #9
slut
04. februar 2006 - 10:34 #10
... jeg har lige fået 837 E-mail fra Eksperten.dk - PUHA..
Har altså ikke fået noget (Mails altså!) imellem 31-01-2006 12:17 -> 03-02-2006 12:17 (ja samme klokkeslet!)