Avatar billede daxiez Nybegynder
01. februar 2006 - 17:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vurder et pixel site

hejsa ! har lavet et nyt web site www.placeapixel.com
Hvad synes i ? er det til at finde ud af ! Det er gratis !
Avatar billede jarl-g Nybegynder
02. februar 2006 - 14:40 #1
Virker den i FF?
Avatar billede radiohead Nybegynder
03. februar 2006 - 13:01 #2
Imo er det et kedeligt ripoff af den ellers fremragende idé fra milliondollarwebsite(eller hvad den nu hedder)...

Sorry, men jeg synes derfor at ideen er plat. Det er set...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
03. februar 2006 - 13:38 #3
radiohead >> har du læst konceptet? det jo ikke det samme. Milliondollarwebsite sælger pixel reklameplads, her skal man bare placere en pixel i en farve, for at skabe et eller andet underligt :o)
Avatar billede radiohead Nybegynder
03. februar 2006 - 14:22 #4
Music -
Ja, havde læst konceptet, men det ændre ikke på at grundelementerne på placeapixel er tyvstjålet... Derfor synes jeg det er lidt tamt.

Jeg er lidt sær hvad angår "tyveri" af onehitwonder-ideer, som man ændrer lidt på i håb om at kreere noget der også bliver en succes.
Gav det mening? hehe :)
Avatar billede zurekk Nybegynder
03. februar 2006 - 20:28 #5
Radiohead, så kan man også bare stoppe med at lave hjemmesider.
Der findes da også lidt over en million datingsites. De er også platte fordi de alle sammen er ripoffs fra det første dating site(som jeg ikke kender).
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 11:04 #6
Der giver jeg Zurekk ret.. Jeg synes det er i orden at arbejde videre på en idé der måske allerede er lavet. Så længe der ikke er noget relation til den andre sider.

Som Zurekk siger så kunne man lige så godt stoppe med at lave hjemmesider, hvis folk ikke må må lege videre.
Avatar billede daxiez Nybegynder
13. februar 2006 - 12:29 #7
Takker for jeres indput, men kan ikke rigtig forholde mig til at folk mener ideen er tyvstjålet. Ideen er at lave et maleri lavet at en million menesker, derfor synes jeg ik ideen er stjålet. Vi sælger intet, som milliondollar gjorde, men hvis der er nogen af jer der evt. skulle have nogle ideer til hvordan man kan få folk til at komme tilbage til sitet mere end en gang er jeg meget åben for forslag !)
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 12:38 #8
Der jo flere muligheder..

1: Lav en nyhedsmail så folk modtager en mail når der sker noget nyt.

2: Lave en mulighed for at logge på og folk kan ændre i den pixel de har oprettet, ligeledes er der mulighed for at se hvor mange der har klikket på ens pixel, hvilken browser og land de er fra. Når man er logget ind.

3: Modtage en månedelig mail statestik omkring ens pixel. (en blanding af de 2 første punkter)

Det var lige lidt idéer
Avatar billede vix-mix Nybegynder
09. maj 2006 - 12:03 #9
Takker for points