Avatar billede zambezi Nybegynder
01. februar 2006 - 17:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev imed Dreamweaver med links

Hejsa

Hvordan laver man nyhedsbreve med links eller i form af en lille hjemmeside, som man kan sende som email via Outlook Express?

Jeg bruger DreamweaverC S
Avatar billede t-hviid Nybegynder
02. februar 2006 - 22:50 #1
Lav din side upload den på din hjemmeside, load siden i din browser, copy adresselinjen. Åben Outlook Express, vælg menuen meddelse >ny meddelse vedhjælp af r>webside. Indsæt din adresse linje du kopierer fra browseren. Send!
Husk at sætte http://www.ditwwwnavn.dk foran billeder mm. så er du sikker på at modtageren kan se billeder mm.
Avatar billede zambezi Nybegynder
22. april 2006 - 15:29 #2
Jeg prøver! Send et svar!
Avatar billede t-hviid Nybegynder
22. april 2006 - 18:51 #3
okey :-)
Avatar billede zambezi Nybegynder
23. april 2006 - 10:32 #4
He he...hvor er dit svar? Jeg kan ikke give dig points :0)))
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. april 2006 - 11:53 #5
Dooo - kommer her :-)
Avatar billede zambezi Nybegynder
24. april 2006 - 16:12 #6
Du sender stadig kommentar...sæt hak ved "Svar" til venstre for Det felt hvor du skriver besked!
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. april 2006 - 21:39 #7
Det køre ikke rigtig i øjeblikket - men 3. gamg lykkens gand :-)
Avatar billede zambezi Nybegynder
25. april 2006 - 07:51 #8
Sådan!!! :0)))
Avatar billede zambezi Nybegynder
25. april 2006 - 10:18 #9
Oh, så kommer nyhedsbrev som et billede...hvordan laver man det med links?