Avatar billede lsskaarup Nybegynder
01. februar 2006 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra userform til formular felt

Simpelt spørgsmål, jeg kan bare ikke få det til at virke.

Jeg har en userform, der kommer op automatisk ved oprettelse af nyt dokument. Heri kan der skrives en tekst, ved klik på en OK knap, bliver userformen skjult.

Men jeg skal også have hivet teksten fra userformen over i formularfeltet, men hvordan lige det. Har prøvet med

startBoks.tilBoks = ThisDocument.tilFelt

Men det er ikke rigtigt, og jeg kan ikke rigtigt fange tilFelt (formularfeltet)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
03. februar 2006 - 11:53 #1
Ingen der lige kan fortælle hvordan jeg fanger et formular felt, så jeg kan få lagt noget data der i?
Avatar billede rvm Nybegynder
03. februar 2006 - 20:23 #2
ActiveDocument.FormFields("Bogmærke").Result = me.textbox1.text
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
06. februar 2006 - 08:28 #3
Yes, sådan der. Takker