Avatar billede choco Nybegynder
01. februar 2006 - 00:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af mail på PDA

Har efterhånden mine problemer med at få mit mail haløj til at virke på min pda.. skal man ikk bare bruge de samme oplysninger som hvis det var outlook på en alm pc?? user name skal det ikk være det 12 cifret nr?? eller er jeg gået helt ved siden af??
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. februar 2006 - 01:28 #1
Hvilket 12-cifret nummer er det du omtaler?

Hvis du bruger PocketPC's egen lille Outlook udgave, skal du vel bare indtaste indstillingerne der vedrører mail, og ikke 12-cifrede numre? Sådan er det i hvert fald på min PDA.

Så medmindre du skal bruge et 12-cifret user name på din PC, kan jeg ikke se hvorfor du skulle gøre det på en PDA. På min PDA er user name f.eks. min email adresse.
Avatar billede 2mikkel Nybegynder
01. februar 2006 - 07:53 #2
Du skal bruge brugernavn og adgangskoden - server oplysninger, fra din udbyder.

Hvilken udbyder har du ?
Avatar billede choco Nybegynder
01. februar 2006 - 13:46 #3
jeg har tdc.. det 12-cifret nr jeg snakker om er det man indtaster ved brugernavn på din alm computer inde i outlook der hvor du også skriver din e-mail og man skriver pop3.mail.dk og smtp.mail.dk osv. det er det jeg mener der også burde tilføjes på min pda..
Avatar billede fxj Juniormester
03. februar 2006 - 18:09 #4
Hej

Denne guide virkede for mig
http://www.pocketfreak.dk/tips/inbox/inbox.html

Med venlig hilsen
Flemming
Avatar billede gchris5 Praktikant
06. april 2006 - 12:17 #5
det 12 cifret nummer er dit kundenummer OG dit brugernavn!