Avatar billede kalsmose Nybegynder
01. februar 2006 - 00:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

v: computerbehov.dk

Hej

Vurder venligst designet på http://computerbehov.dk men kun design, linksene virker ikke!!
Avatar billede kalsmose Nybegynder
01. februar 2006 - 09:23 #1
Ingen der har noget at sige ?
Avatar billede frankeweb Nybegynder
01. februar 2006 - 12:33 #2
hmm.. syns det ser ok ud, men prøv  at kigge lidt på www.cwd.dk eller noget andet :) for lige at give den lidt ekstra så den også fanger.

Skal linksne åbne i en frame eller noget nede i den boks der står under nyheder?
Avatar billede maqhem Nybegynder
03. februar 2006 - 15:19 #3
synes dine effekter med belysning og skygger ser fed ud!
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. februar 2006 - 18:12 #4
Jeg fatter ikke en brik af den side. Hvad er den til ? Hvorfor skal jeg bruge tid på at læse den ? ...

hvad er symbolikken i  "mand + 3 = computer" ?  Har det noget med webstedet at gøre ?

over og tilhøje for v'et i behov er der et life øje, Hvorfor det ? Kender din målgruppe life, eller er det bare for at forvirre dem ?  Og igen: Har det noget med webstedet at gøre ?

Billedet er godt lavet, men uden forståelse eller motivation bliver helheden bare rod og forvirring.

mvh JakobA
Avatar billede kalsmose Nybegynder
05. februar 2006 - 20:53 #5
.
Avatar billede hoeks Nybegynder
08. februar 2006 - 10:44 #6
Det ser vel meget pænt ud - altså grafikken, den røde mand osv... Men jeg må også indrømme at jeg - ligesom jakoba - ikke fatter en bjælde af hvor du vil hen med det site ? :S