Avatar billede hcma Novice
01. februar 2006 - 00:25 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

hvordan anmelder man karmatildeling

som overskriften: hvordan anmelder man karmatildeling ?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2006 - 01:30 #1
du klikker i teksten saa den bliver graa (FireFox)

og klikker saa paa anmeld knappen
Avatar billede boxer Nybegynder
01. februar 2006 - 07:30 #2
Det samme gælder IE.
Din sidste karmatildeling burde ikke være svær at få fjernet.
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2006 - 10:07 #3
og den ser vist ud til at være væk....
Avatar billede hcma Novice
01. februar 2006 - 12:15 #4
kan se at den er væk  :o)
takker

må nok hellere selv lægge et svar, da spørgsmål vedr. eksperten nomalt er gratis ;o)
Avatar billede boxer Nybegynder
01. februar 2006 - 12:17 #5
Ja, det skal du ikke høre noget for :o)

Så mangler vi bare en håndfuld mails.
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2006 - 14:48 #6
fusk at tage point selv ;o)
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2006 - 18:16 #7
Jyder har ret til selv at tage point sjællænder *GH*
Avatar billede hcma Novice
03. februar 2006 - 22:58 #8
og ikke nok med at jeg er jyde. jeg er oven i købet ægte vendelbo, hvilket jeg ikke er stolt over, bare taknemlig ;o)
Avatar billede kenp Novice
04. februar 2006 - 09:16 #9
*GH*
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 09:26 #10
*G*
Ja, ikke alene er man skabt med et smukt ydre og en fantastisk hjerne, men tilmed æren af at være vendelbo
Avatar billede kenp Novice
04. februar 2006 - 09:32 #11
Så er det der jeg er glad for at jeg aldrig har opholdt mig på de kanter i mere end 3 uger samlet set *G* for holdkæft nogle egoer *LOL* (no offence)
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 09:33 #12
Ego er godt når man har noget at ha det i Kenp *G*

Men at være halv svensker kan jeg godt forstå giver dig komplekser *GH*
Avatar billede boxer Nybegynder
04. februar 2006 - 09:57 #13
Halvsvensker? Vil det sige man kun er halvfuld hele dagen *GG*
Avatar billede kenp Novice
04. februar 2006 - 10:19 #14
også må man bo på Bornholm ;)

Jyder er jo som de er fordi at de er landfast med tyrkiet og fynboer er som de er fordi at de er resultatet af jyders omgang med husdyr ;) (og vi er bare os selv)
Avatar billede hcma Novice
04. februar 2006 - 10:32 #15
Bornholm?  hvor er det nu det ligger ?  er det ikke i det sydsvenske øhav  :o)

Jylland slutter ved grænsen Klisterkanalen, som jo er grænsen til Vendsyssel der ligger lunt i læ for de norske fjelde  (og nu ingen bemærkninger om falske fjeldaber)  (*LOL*)
Skal til djævleøen (Sjælland) næste uge, men jeg har sørget for både visum samt fornyelse af pas  (og nu ikke noget med at sige at så stiger intelligensen begge steder)
Avatar billede kenp Novice
04. februar 2006 - 10:40 #16
så skal jeg nok holde min kæft *GH*
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 10:49 #17
"Skal til djævleøen (Sjælland) "

Stakkels mand - may god be with you :D