Avatar billede stfn Nybegynder
31. januar 2006 - 20:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vurdering af layout

Jeg sidder og er ved at lave en hjemmeside til håndværkerfirma og er efterhånden færdig med designet. Jeg vil dog gerne have lidt feedback på det inden jeg skriver det om til html/css og begynder kodningen. Billedet der er imellem logoet og menuen skal være en random præsentation af et af referencerne i databasen. Hvad kan blive bedre? og forslag til eventuelle ændringer?

http://www.stfn.dk/hmlayout.gif
Avatar billede bertelbrander Novice
31. januar 2006 - 22:46 #1
Jeg ville lave brødteksten med font der var knap så tung.

Husene i headeren er flotte, men de skulle måske have en anelse mere kontrast så de blev rigtig røde og taget sort, og blomsterne virker en anelse malplaceret.
Avatar billede stfn Nybegynder
31. januar 2006 - 23:48 #2
brødteksten bliver nok også med en mere almindelig tekst glemte bare at ændre den :) jeg vil lige kigge på det med billedet for det har du egentligt ret i. Tak for feedback kom endelig med mere
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
01. februar 2006 - 09:21 #3
Hvordan er sammenhængen mellem træhuse og murer?

:-) karsten_larsen
Avatar billede stfn Nybegynder
01. februar 2006 - 14:47 #4
hehe det er ikke længere kun et murerfirma :)
Avatar billede stfn Nybegynder
17. september 2008 - 21:54 #5
Lukker lige