Avatar billede Mik2000 Professor
31. januar 2006 - 19:07 Der er 1 løsning

Webserver - hvad kan anbefales

Hej

Vi skal bruge en ekstra webserver og vil gerne høre hvad du kan anbefale.
Såfremt du har firma som sælger vil vi også gerne modtage et tilbud. Skriv blot din mail og vi kontakter dig med oplysninger

Serveren skal være stabil, hurtig og professionel. Den skal bruges til er erhvervskunder.
Derudover skal den ikke være alt for dyr.

Krav til server:
Dedikeret server (IKKE delt)
Linux
Plesk system
PHP, PHP-upload, MySQL osv osv
Min. 80 gb harddisk
Min 500 gb trafik/mdr
Min 512 mb ram i maskine.
24/7 overvågning
3 gbit forbindelse (f.eks. 3x1 gbit)
Min 100 domæner

Helst med god domæneaftale.

Hvis du har et godt link, kender et godt sted og har tlf nummer, eller kan give et tilbud så tøv endelig ikke med at skrive
Avatar billede Mik2000 Professor
11. maj 2006 - 18:10 #1
Fundet en