Avatar billede momoney Novice
28. januar 2006 - 19:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Acer N35

Hejsa.

Jeg søger nogle erfaringer med Acer N35.
Jeg overvejer at investere i denne,
da jeg kan få den med GPS til 2300 kr. Fra ny.
Avatar billede jetbil Nybegynder
30. januar 2006 - 10:02 #1
Hejsa.
Har en Acer N30 med GPS. Det hele virker fint.
Synes dog det er NOGET BESVÆRLIGT lige at komme igang med det hele, første gang man prøver at installere skidtet. Og så havde jeg fået en forkert kode til at aktivere Nav. programmet, så jeg måtte både ringe og faxe til Tyskland 2 gange for at få en ny kode. BØWL! Så er der jo den lille finte, at hvis man lader PDA'en ligge nogle uger uden at bruge den, så glemmer den de installerede programmer, inkl. navigation med koder og hele pivtøjet. Så det er at starte forfra med installation. BØWL! Den husker dog de kort man installerer på sit ekstra memory kort. Alt i alt synes jeg den er noget besværlig at bruge! Så der er ikke meget gang i den pt.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
30. januar 2006 - 14:29 #2
Jeg har en Acer N35...Jeg har skiftet det medhørende navi. kort ud til TOMTOM 5 istedet for..

Men ellers er jeg rigtig glad for den, den finder signal inden for 2 min...Selvom jeg har tabt den op til flere gange på hårdt underlag og den indbyggede har taget skade...Det er træls med den som alle andre PDA'er er at hvis den ligger for længe så mister den alle indstillingerne (samt programmer som ikke ligge i ROM kredsene)

Men det skulle være et generelt problem, den eneste måde man kan undgå det er via flash kredse...Hvilket vist ikke eksistere i PDA'er endnu.
Avatar billede momoney Novice
30. januar 2006 - 14:40 #3
Jeg har nu investeret i en Acer N35 SE
Jeg valgte SE modellen ud fra jeres beskrivelser om de få problemer der har været.
Kan forstille mig en SE (Second edition)Har færre sygdomme....
Eller jeg håber det i hvert fald.

Hvordan med antennen på den ???
Er det nødvendigt at købe en ekstra eller er den god nok ???