Avatar billede holmmorten Novice
28. januar 2006 - 19:41 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Taske til bærbar

Hej alle :-)

Jeg skal bruge en lækker taske til en bærbar med 15" skærm.

Den skal have rigtig go beskyttelse og lidt ekstra rum til diverse ting. Det betyder ikke det store hvad materiale den er lavet i, eller hvad den hedder. Jeg vil hellere satse på en lavere pris (max. 400 kr).

Nogen bud??

/Morten
Avatar billede stiff-meister Nybegynder
28. januar 2006 - 20:15 #1
Targus laver nogle gode tasker....

Både som rygsække og alm bærbar tasker... Har selv haft en Targus taske til min 15" bærbar og der er god plads til bærbaren, lader og alt muligt diverse ting som man nu har med ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2006 - 20:23 #2
Og så er der livstidsgaranti på Targus - værd at tage med i overvejelserne.
Uanset HVAD der går i stykker på tasken!
Avatar billede stiff-meister Nybegynder
28. januar 2006 - 20:27 #3
Glemte og skrive som svar før... Men ja targus er gode.... lækker design og så kan du få dem som kuffert, rygsække, eller bare som taske til at have om skulderen... Der har aldrig været noget i vejen med min taske.. Den er super god, og masser af plads...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2006 - 20:30 #5
Backer lige stiff-meister op her :)

Her kan du finde tasker til 15" notebooks: http://www.targus.com/uk/cases_notebook_15inch.asp
Avatar billede holmmorten Novice
29. januar 2006 - 13:00 #7
Tak for svarene - har I prøvet nogen af dem selv??

MVH

Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 19:48 #8
Targus -jep - sælger dem ;)
Avatar billede holmmorten Novice
30. januar 2006 - 22:41 #9
Tak for alle jeres svar - det blev til den her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=23608 :-)

Jeg synes i alle har bidraget i tråden, så derfor skal i alle have point - john stigers smider du lige et svar.......

MVH

Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2006 - 22:45 #10
Giv du dem bare til stiff-meister.
Var kun med som back-up :)
Avatar billede holmmorten Novice
31. januar 2006 - 20:23 #11
Det bestemmer du selvfølgelig selv - men du og I andre skal i hvert fald ha' mange tak for hjælpen. Det er altid en fornøjelse at spørge til råds herinde på Eksperten.dk.

MVH

Morten