Avatar billede jesperdyhr Praktikant
28. januar 2006 - 15:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til at lave et simpelt varekartotek / web-shop

Hej Eksperter

Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at lave et simpelt varekartotek eller en ultra-simpel web-shop hvor jeg kan vise nogle varer.
Jeg forestiller mig et design med en tabel og en tilhørende database med billeder og tekster. Men jeg ved ikke helt hvordan!

Mon der er nogen her, der kan hjælpe med dette - for en masse point?? (de 30 point er kun foreløbige!)

Hilsen
Jesper Dyhr
Avatar billede jck_true Nybegynder
28. januar 2006 - 16:54 #1
Prøv og skriv lidt mere om hvad du kunne tænke dig.
Skal brugerne også have en "kurv" hvor de kan putte varer i eller?
Du kan alt skrive på
jck_true @ nerdshack . com
(fjern alle mellemrum)
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
28. januar 2006 - 17:43 #2
Hej Jck_true

Det vigtigste er nok at "tabellen" er dynamisk, så jeg let kan tilføje varer og/eller rette i de eksisterende. Jeg forestiller mig at gruppere varene, så de hører til i separate afsnit af tabellen evt. flere tabeller.
Men der er ikke mange varer - nok højest 100.

Det ville da være fint nok med en kurv, som f.eks. kunne ende i en formular man kunne sende via mail - måske? Så skal "kunden" selvfølgelig også skrive navn og adresse etc.

Hva' siger du til det??

Hilsen
Jesper
Avatar billede jck_true Nybegynder
28. januar 2006 - 21:06 #3
Det burde ikke være det store problem.
Har du en server i forvejen? eller vil du blot have oversigten på din egen maskine?
Du kan alttid skrive på
jck_true @ nerdshack . com
(fjern alle mellemrum)
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
12. februar 2006 - 08:06 #4
Hej!
Tak for hjælpen. Jeg vender tilbage hvis der bliver behov.