Avatar billede echelon2001 Juniormester
27. januar 2006 - 23:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan jeg ikke hente filen ned fra hjemmeside

Hvorfor kan jeg ikke hente en fil ned fra min server fra min hjemmside ?
den ligger fint på ftp serven, men så sker der ikke her .. hvad er det lige
at jeg gør galt ?
er linket ikke godt nok ?

meningen er at jeg vil ligge ferie film på serveren og så linke til den fra
min hjemmside og kalde filerne etellerandet.zip så de ikke bliverstreamet.
det er en bulletproff ftp server på prøve jeg har ..
findes der andet der er bedre eller ..

hvad gør jeg

ftp://brugernavn:password@minip:30/test/her.zip
Avatar billede Six Nybegynder
28. januar 2006 - 01:54 #1
Jo linket er fint... det må være noget andet der går galt... får du overhovedet ikke noget respons fra ftp serveren ?
Avatar billede echelon2001 Juniormester
28. januar 2006 - 08:10 #2
ikke andet end jeg kan se at den logger ind, men den henter ikke filen
Avatar billede Six Nybegynder
28. januar 2006 - 16:26 #3
hmm det virker underligt... har du prøvet at hente filen manuelt ? dvs. logge ind med f.eks. IE og så selv trække den derhen hvor du vil downloade den til? bare for at se om du har rettigheder til at hente, med den konto du bruger :D
Avatar billede echelon2001 Juniormester
19. marts 2006 - 17:34 #4
stadig ingen løsning