Avatar billede huset Praktikant
27. januar 2006 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger feedback igen igen

Nu opretter jeg så en tråd om emnet

Jeg har anmeldt mange brugere gennem tiden for selv at tage point uden forklaring eller andet. Sidst jeg kommenterede dette var til FCS http://www.eksperten.dk/spm/680825

Jeg har så IGEN oprettet en anmeldelse som jeg heller ikke ser respons på.

http://www.eksperten.dk/spm/682249

Er det ikke noget coadmins reagere på eller skal man oprette en tråd hver gang?

http://www.eksperten.dk/spm/682249
Avatar billede hcma Novice
27. januar 2006 - 17:35 #1
jeg har fået den forståelse at kun den anmeldte og IKKE anmelderen får besked.
Avatar billede huset Praktikant
27. januar 2006 - 18:19 #2
Når det gælder denne form for anmeldelse, så plejer de at kommenterer i den givne tråd :D
Avatar billede hcma Novice
27. januar 2006 - 18:56 #3
det er nok som vinden blæser om coadmins vælger at kommentere en given tråd eller skriver direkte til den anmeldte.
Hvis den anmeldte f.eks. har valgt IKKE at abonnere på spørgsmålet/tråden mere, hjælper det jo ikke noget at skrive i tråden ;o)
Avatar billede huset Praktikant
27. januar 2006 - 19:06 #4
"det er nok som vinden blæser om coadmins vælger at kommentere en given tråd eller skriver direkte til den anmeldte"

Det er det jeg frygter
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 09:34 #5
Kunne man forvente en coadmin kommentar her, eller deltager de kun når der snakkes om karma og NOCD fix :D
Avatar billede huset Praktikant
31. januar 2006 - 09:44 #6
...