Avatar billede apj Nybegynder
27. januar 2006 - 14:36 Der er 5 kommentarer

Phpbb forum installation

Jeg har en ide om et forum.

Til det formaal haelder jeg mest til at bruge phpbb, idet jeg har fundet et webhotel til 5$ om maaneden der vil installere det gratis.

Bagefter skal jeg have installeret en portal der arbejder sammen med forum, samt en style (der er anderledes end standarden subsilver).

Er der nogen der har proevet noget af dette og kan give mig nogle kommentarer.. lyder det fornuftigt- lad-sig-goerligt for en der ikke ved en pind om php?
Avatar billede da9el Nybegynder
27. januar 2006 - 14:44 #1
Lyder super fornuftigt :)

Phpbb er ufattelig enkelt selvom man ikke rigtigt kan code php. Du får et rigtig godt forum uden det store arbejde.

Kig evt. her http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?db=1

Utrolig mange mods som nemt kan installeres!

/Daniel
Avatar billede mstorgaard Praktikant
27. januar 2006 - 14:45 #2
Altså jeg synes selv phpBB er meget let at redigere i. Og så findes der bl.a. www.phpbbhacks.com, hvor du kan finde rigtig mange gode udvidelser til phpBB-forummet.

www.phpbb.de kan du finde phpBB plus! hvor det er lavet til en portal
Avatar billede apj Nybegynder
28. januar 2006 - 02:58 #3
Tak for kommentarer...

Nu mangler jeg bare svar paa EN ting.

Hvis jeg regner med 2000 besoegende om dagen og indholdet bliver tekst a la "eksperten" - hvor megen daglig traffik skal jeg saa koebe paa et webhotel?
Avatar billede da9el Nybegynder
28. januar 2006 - 22:25 #4
Meget svært at sige, vil råde dig til at købe et med ubegrænset trafik.

Tjek evt. www.unoeuro.dk, dem har jeg været godt tilfreds med. Desuden har de både ubegrænset Mysql plads, og Fri Trafik. Hvilket lyder som det rigtige for dig :)

/Daniel
Avatar billede mstorgaard Praktikant
28. marts 2006 - 13:41 #5
Lukketid?