Avatar billede lordnelson Seniormester
26. januar 2006 - 16:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til tilføjelse/update af post

Hej

Har en form med efterhånden en del oplysninger i
disse oplysninger ville jeg meget gerne have ned i en tabel
i databasen, eller rette .

Troede jeg kunne gøre som i asp.net bare at hive tabellen ind i formen og bestemme hvad jeg vil gøre, er der nogen der har en god måde? må meget gerne være hvordan jeg gøre det i Visual.2005 altså i programmet. Må være en løsninger der?

LN
Avatar billede lordnelson Seniormester
26. januar 2006 - 20:16 #1
Skal lige tilføjes det er en access database
tænkte noget i retning af dette
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click

        Dim con As New SqlConnection()

        con.ConnectionString = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=""I:\database\Pc-gruppen 2003.mdb"""

        con.Open()
        Dim cmd As SqlCommand = New SqlCommand("INSERT INTO tlb_evaluering(kursusid) VALUES(" & kursus & ")", con)

        cmd.ExecuteNonQuery()
        con.Close()
    End Sub
får fejl i min connection

LN
Avatar billede lordnelson Seniormester
28. januar 2006 - 12:49 #2
Er løst på anden måde