Avatar billede apj Nybegynder
26. januar 2006 - 04:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor megen traffik har jeg brug for?

Hvis man planlaegger et site med 2.000 besoegende om dagen hvor megen daglig traffik skal der saa vaere paa ens webhotel minimum?

For det andet - er der et af de kendte forums som har en slags "forside"? De fleste - invision, phpbb, vbulletin, phorum etc. lader til normalt at springe direkte til forum siden. JEg ville gerne have en slags forside med udvalgte treads... f.eks. nyheder og en sektion der hedder "de 10 nyeste treads". Naar man trykker der kan man saa komme til forum. Er der en af dem der har det indbygget?
Avatar billede apj Nybegynder
26. januar 2006 - 06:13 #1
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. januar 2006 - 07:18 #2
Jeg vil også anbefale dig at gå ind på www.phpbbhacks.dk og finde modifikationer til phpBB. Der kan du sagtens finde de ting du skal bruge :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2006 - 08:41 #3
Det kommer jo lidt an på hvad disse besøgende skal, Skal de f.eks. bare se lidt tekst baserede hjemmesider eller er vi ude i down- og upload af tunde filer eller kontinuerligt trafik fra streaming og andet.

Alle de kendte fora, kan konfigureres hvis du har lidt viden om web programmering.

Jeg vil anbefale dig at du seskriver dine tanker mere tydeligt om hvad der skal laves på hotellet samt at du får fat i en der kan hjælpe dig med at ændre forummet til det du ønsker, trafiksvaret kan du sikkert få her når du beskriver hvad di vil og hjælp til ændring kan også fås på eksperten
Avatar billede apj Nybegynder
27. januar 2006 - 00:53 #4
Traffikken er ca. samme som her paa eksperten - hovedsageligt tekst.
Avatar billede apj Nybegynder
27. januar 2006 - 09:00 #5
Det vil mest vaere tale om besoegende der skriver svar og laeser svar paa forum. Der vil naturligvis vaere nogle billeder saasom logo etc. men ikke mere end her paa eksperten.

Er der nogen der har en ide om hvor meget 2000 hits om dagen bruger af traffik?
Avatar billede apj Nybegynder
27. januar 2006 - 12:05 #6
Der er ioevrigt ikke noget der hedder phpbbhacks.dk... Er det com eller net du mener?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
27. januar 2006 - 12:44 #7
Det er .com :)

Det gik lige lidt for hurtigt
Avatar billede mstorgaard Praktikant
28. marts 2006 - 13:42 #8
Har du fået svar på dine problemstillinger?