Avatar billede the_saint Nybegynder
25. januar 2006 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skifte fra dansk til engelsk windows.

Hej.
Har en Ipaq Pocket PC h1900 series med engelsk PocketPC 2003 pro.
Er det muligt at skifte til en dansk version istedet?...

Mvh.
Mikkel
Avatar billede ladyhawke Novice
25. januar 2006 - 11:33 #1
Så vidt jeg ved findes der ikke en dansk Pocket PC 2003. Man kan dog få et program som oversætter til dansk, den oversætter desværre også Windows folderen (kaldes vinduer) og det kan give en hel del bøvl hvis man installerer anden software på sin PDA også...
Avatar billede the_saint Nybegynder
12. februar 2006 - 15:32 #2
Takker mange gange, smider du et svar?:)
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2006 - 19:15 #3
Jeps, her er det