Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2006 - 02:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmører (partnere) søges

Ville du gerne have været den som lavede msn, skype eller mange af de andre genialiteter som idag bruges dagligt af millioner af mennesker verden over.

Har du evnerne, så har jeg ideen !!

Jeg ved hvordan det skal fungere, og hvordan der laves indkomst
Jeg har allerede ideerne til næste version

Om ideen:
Jeg kan og vil ikke fortælle alt om min ide, men her er lidt

Programmet vil helt sikkert få meget gode anmeldelser fordi
•    Funktionaliteten er optimal
•    Ideen er unik, og der findes ikke noget lign.
•    Programmet vil være reklame-fri
•    Programmet vil være adware-fri
•    Programmet er (og forbliver) 130% gratis at bruge
Derfor vil ethvert computer-blad også have det med på deres cd med software, og programmet vil komme i top på download-sider

Jeg forestiller mig et sted imellem x og xx millioner af brugere indenfor det første halve år
Jeg forestiller mig et sted imellem 10 og 100 dollars i indtjening pr. bruger

I opstartsfasen leger vi Jørgen Klevin
•    Tegner og beskriver
•    Laver objektorienteret systemudvikling
•    Får analyseret behov for hardware, mv.
Derefter går vi i gang og får evt. investorer med på ideen, hvilket vil være nemt hvis alt er "tegnet og parat"

Om mig:
Jeg er 32 år og bor i Esbjerg
Jeg startede i 2003/2004 min egen hjemmeside konkurrencesvar.dk som et fritids-projekt og spørgsmål fra mig, stillet på eksperten.dk vidner om kæmpe uvidenhed om alt omkring Internettet, og ganske alm. html
Efter det første år var underskuddet vendt til overskud, og jeg fratrådte min stilling som IT-supporter i et sikkerhedsfirma for at starte som fuldtidsselvstændig.

Idag har jeg flere sider på nettet, får special afregning hos nogle affiliate-firmaer, og er i gang med at ansætte min første medarbejder
Jeg arbejder 40-80 timer ugentligt, fordi det samtidigt er en velnydt hobby.

Uddannelser:
•    IT-Administrator
•    Datanom
•    MCSA (Microsoft Certified Systems Administrator)
•    semester af Datamatiker-uddannelsen

Mine gode sider:
•    Studerer søgemaskine optimering, og har også skrevet nogle artikler om det på eksperten.dk
•    Stor viden omkring affiliate-firmaer, og hvordan det foregår, hvilket betyder at jeg kan købe og sælge reklamer/ideer via Internettet
•    Er typen som kan se positivt på det meste, og er meget omgængelig
•    Jeg har en god evne til at analysere, og se hvordan tingene skal hænge sammen. Hvilket idag gør at jeg har mange flere ideer på tegnebrædtet
•    Er en god team-player

Mine dårlige sider
•    Jeg kan ikke programmere, og aner ikke hvordan teknologien skal "sættes sammen"
•    Jeg er ikke ret god til design

Generelt om jer:
•    Er bosat i/omkring Esbjerg
•    Kan læse og skrive engelsk
•    I er uddannet datamatiker eller lign.
•    Har programmeret før (referencer ønskes)
•    Har lyst og tid til at arbejde mere end 37 timer pr. uge
•    I er omgængelige og præsentable
•    I kan arbejde i team såvel som alene

Person nr. 1 (programmør til programmet)
•    Du vil kunne lave et program som f.eks. http://www.webceo.com/download/index.htm (Det har intet med søgemaskine-optimering at gøre, men er blot et eksempel. "Vores" program skal også kunne meget mindre, og er slet ikke så teknisk )
•    Du kan mestre databaser, og tilgangen dertil via programmet.
•    Du har så meget styr på databaser at du ikke vil være i tvivl om hvilken type database der er nødvendig
•    Du vil i programmets ene vindue kunne integrere en browser

Person nr. 2 (www-programmør)
•    Du vil kunne lave en side som f.eks. dating.dk, edbpriser.dk eller lign.
•    Du mestrer PHP/ASP eller lign.
•    Du vil kunne lave sider som er integreret i databaser. Herunder visning af indhold, baseret på en lang række af brugerens valg, og meget gerne kunne gemme det som cookie
•    Du vil kunne assistere den anden programmør

Person nr. 3 (Kun evt.)
Kunne være en person som er:
•    En pengestærk investor som vil gå ind i projektet, i dette tilfælde tages der kontakt dertil først. (Jeg vil dog uanset heraf have at programmører m.v. skal have del i omsætning)
•    En person som allerede er selvstændig, og har programmør(er) ansat (Indenfor landets grænser)

Hvad kan jeg tilbyde:
•    Alt vil blive gennemført i samarbejde med revisor
•    Lige fordelt anpart (Har forestilt mig 3x30% og 10% fordelt mellem resterende medarbejdere, men dette må diskuteres videre med jer og revisor)
•    Hvis i har evnen og lysten til at gå 110% ind i dette projekt, så har jeg også lysten til at smide alt i mit firma ind på en fælles vej mod succes Herunder de .eu domæner som jeg måtte få ved udgivelse d. 7 Marts (Jeg står i kø til mere end 220 )

Diverse:
•    Det vil være perfekt hvis du/I har lokaler til rådighed, men ikke et krav (Jeg har 10 Mbit forbindelse hvor test-server kan stå)
•    Det vil være perfekt hvis du har samlever som vil tage sig af det økonomiske, men ikke et krav

Der vil først blive fundet 1 partner, og derefter vil vi i samråd "hyre" nr. 2
Der vil ikke blive fortalt mere om selve projektet ved henvendelse

Man kunne måske anklage mig for storhedsvanvid eller sindsyge. Men jeg er ikke et split-sekund i tvivl om min egen seriøsitet, og ide..... Jeg forventer at få tilsvarende henvendelser.

Sidste ansøgningsfrist: 5. februar 2006

Kontakt oplysninger:
ansøgning, Cv og referencer sendes til
partner@konkurrencesvar.dk

Med Venlig Hilsen
Eric Pedersen
Daddelkrattet 17
6705 Esbjerg Ø
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. januar 2006 - 12:28 #1
Du får ikke folk til at skrive med mindre du fortæller bare lidt om ideen, og du får slet ikke folk til at comitte sig hvis de ikke engang får info når de henvender sig. Desuden kan din ide umuligt være så unik at du lider skade ved at fortælle om den, enten privat eller offentligt.

  Mike
mc@mobilemarketing.dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. januar 2006 - 13:35 #2
Der tager du fejl....
Har allerede fået mange henvendelser lige fra investorer til firma fra Bulgarien m.v.

Jeg har haft den første til samtale, og vi er så småt gået igang.
Engang i næste uge vil der blive gjort status på hvad vi kan, og hvordan. Derefter vil vi tage kontakt til dem/den som er nødvendig for projektets succes

Tak til dem som har skrevet.....