Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2006 - 13:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Klage over lukning af spørgsmål - igen :o)

http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=678714

I en karma og en anmeldelse er jeg blevet anklaget for dette:

Anmeldelse:
Bør der ikke skrides ind når boxer indirekte linker til sin blackliste i http://www.eksperten.dk/spm/678714 på trods af at han tidligere har fået lukket et spørgsmål med link til denne?

Karma:
Pisker en stemning op med blackliste og så videre. Burde koncentrere sig om at besvare og hjælpe istedet for at hyle op. http://www.eksperten.dk/spm/678714 Forsøger at omgå coadmins beslutning om at der ikke må linkes til blacklisten ved istedet at linke til et sted hvor linket til blacklisten ligger. Ynkeligt...

I den kommentar jeg blev anmeldt og fik karma for, var der ikke et eneste link. Det handlede ikke om udbredelse af noget som helst.
Men måske var der en gut der fik lidt røde ører!
Jeg fortalte hvordan man kunne få adgang til en coadmins egen offentliggjorte liste. Nemlig exp's

Tråden hvor det blev diskuteret kan sagtens findes igen, men hvis jeg fortæller hvordan lukker i jo bare dette spørgsmål også.

Lukningen af ovennævnte spørgsmål drejede sig IKKE om at forhindre udbredelse af noget som helst!
Jo, det gjorde det faktisk. Det var flovt at en deltagende coadmin selv havde en offentlig top10 blackliste.
Det var flovt at ALLE kunne få adgang til den.

Jeg ved godt at den er blevet fjernet nu. Sammen med lukningen af mit spørgsmål fik I fjernet næsten alle beviser.
Kan i også få slettet tråde på Ebruger?

Jeg har selvfølgelig et screenshot af exp's egen Top 10 blackliste :o)
Avatar billede exp Juniormester
24. januar 2006 - 13:18 #1
Da du åbenbart mener, at jeg har fået røde ører over min blackliste, vil jeg da så kommentere den, så dit lille projekt med at stille mig i et dårligt lys, ikke lykkes.

Blacklisten er en gammel liste, der seneste blev opdateret december 2003 - grunden til at den ikke blev opdateret yderligere er, at jeg syntes idéen var dum, og at den så ikke blev slettet fra mine links på ebruger er en simpel forglemmelse.
Den OPMÆRKSOMME læser, vil i øvrigt også opdage, at jeg først blev coadmin i februar 2004, hvilket er _efter_ listen sidst blev opdateret.

Din "observation" om, at det skulle være en top 10, er også ukorrekt. Der var ikke flere på listen...

Spørgsmålene blev lukket af de grunde der er givet; ikke på grund af en eller anden konspiration fra "de onde coadmins".

Så din konspirationsteori holder ikke mange centimeter. Og så er der vist ikke mere at sige om den sag.

exp

P.S.
Mht. ebruger, så: Ja, vi har mulighed for at få slettet indlæg derinde, men det er ikke en mulighed vi vil gøre nytte af, da ebruger ikke er en del af eksperten.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2006 - 13:31 #2
"Da du åbenbart mener, at jeg har fået røde ører over min blackliste, vil jeg da så kommentere den, så dit lille projekt med at stille mig i et dårligt lys, ikke lykkes."
Det synes jeg at du selv klarer helt fint.

Blacklisten har været offentlig tilgængelig i de 2 år du har været coadmin. Du har selv deltaget i diskussionen vedr. blacklister. Du har været imod den.
Derfor synes jeg det er "lidt" dobbeltmoralsk at du selv har oprettet en blackliste.
Der var ikke engang opgivet en grund til at de brugere var på den liste.

Om det var en top 10 eller ej er sådan set ligegyldigt.

Lukningsgrundlaget er for tyndt og det ved du.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. januar 2006 - 13:51 #3
anonym, du mener ikke, folk kan blive klogere med tiden?

Jeg synes det er helt korrekt handlet af coadmins.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2006 - 14:59 #4
Selvfølgelig gør du det nanoq :o)
Avatar billede exp Juniormester
24. januar 2006 - 16:27 #5
boxer >>
Da du tydeligvis ikke vil stille dig tilfreds med min redegørelse, stopper samtalen, for mit vedkommende, her.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2006 - 16:34 #6
exp -> Godt argument.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2006 - 13:14 #7
Lukketid :o)