Avatar billede toey Nybegynder
24. januar 2006 - 09:28 Der er 1 løsning

Exchange server 2003

Hej igen eksperter

jeg vil lige hører. Hvis jeg installere en server 2003 med exchange 2003, er der så nogle bestemte porte der sjal åbnes i min firewall?

Eller skal jeg bare sætte DNSén (GratisDNS) til a pege på min externe IP adresse og så skulle det bare fungere?
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 09:51 #1
Port 25 skal være åben for at kunne modtage (men kan være lidt mere tricky, da den kan være spærret for alle andre end din udbyder) (det er for at kunne sende / modtage), vil du kunne hente mails udefra fra din server skal yderligere porte åbnes.