Avatar billede nidyahou Praktikant
23. januar 2006 - 23:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

IIS fungerer ikke

Mit IIS fungerer ikke. Jeg får ikke nogen fel - mærkeligt, men der står bare siden kan ikke vises... Hvad kan fikse problemet?
Avatar billede trekkies Juniormester
24. januar 2006 - 08:35 #1
Hvilken fejl kode får du?

Har du prøvet at fjerne IIS og installere den igen?

HUSK at tage back-up af dine mapper før at du fjerner IIS, bare for en sikkerheds skyld.
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. januar 2006 - 09:21 #2
Mit IIS har før ikke virket, hvor jeg har afinstalleret og geninstalleret det flere gange uden det virkede, og så pludselig en gang hvor jeg afinstallerede og geninstallerede. Denne her gang har jeg prøvet flere gange, men detkan være jeg bare skal prøve mere... Jeg har ikke lagt mærke til at have gjort noget specielt. Er der noget specielt man skal gøre for at installationen fungerer bedre?
Avatar billede morhan Novice
24. januar 2006 - 09:23 #3
Hvilken IIS version?
Står servicen til at være startet, og er det alle filer eller kun .asp?
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. januar 2006 - 09:28 #4
5.1 når jeg vælger iisstart siger den server application error men når jeg vælger localhost siger den siden kan ikke vises... har untabbed det der med friendly error messages.
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. januar 2006 - 09:28 #5
kun asp
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. januar 2006 - 21:43 #6
lukker
Avatar billede trekkies Juniormester
25. januar 2006 - 08:36 #7
Virker det nu, siden at du vil lukke spørgsmålet?
Avatar billede nidyahou Praktikant
26. januar 2006 - 09:13 #8
Yup... Ved dog ikke hvorfor :P tak for hjælp
Avatar billede trekkies Juniormester
26. januar 2006 - 11:15 #9
Det lyder kun godt :)
Avatar billede wanthai Nybegynder
27. april 2006 - 22:18 #10
hej
jeg kan ikke få vist min test-side år jeg prøver at åbne fra nettet.
Når jeg skriver localhost kommer den fint frem.
Når jeg Zonetransferer, får jeg i sidste linie at vide at der ikke findes en ns med min server.
jeg står som ns1 - 5 hos gratisdns.dk
Når jeg kører nslooup, får jeg at vide at min side er uatoriseret, hvorimod, når jeg skriver min IP får jeg svaret at det er mit domæne.
hvis jeg pinger på wanthai.dk ser alt også ud til at være ok.
Er der nogen der har et bud på hvad der er galt.
Det ville være rart at kunne finde indt il min egen webside på min egen maskne.

håber alle jeg der er it og pc kyndige kan hjælpe en novice som mig.

tage
Avatar billede trekkies Juniormester
27. april 2006 - 22:23 #11
wanthai:
Tror at du vil få mere hjælp hvis du opretter et nyt spørgsmål, i stedet for at at bruge et spørgsmål som er lukket.
Avatar billede wanthai Nybegynder
28. april 2006 - 08:41 #12
hej trekkies

tak, det vil jeg gøre

tage