Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
23. januar 2006 - 21:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar og internet på farten

Hejsa Allesammen

Jeg har lige fået en bærbar og vil gerne være på internettet på farten.. Jeg bruger pt. min telefon med GPRS over bluetooth men dette dækker desværre ikke mit behov..

Hvilke andre løsninger findes der og hvordan fungerer de ?.. Ved der findes 3G Data Card men er det for dyrt og hvordan og hvorledes ?.. findes der ellers andre ?

MVH
Sand
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
23. januar 2006 - 21:19 #2
Ej jeg har ikke lyst til at bruge hotspots..
Avatar billede jokkejensen Novice
23. januar 2006 - 22:06 #3
min far har et 3G card fra 3.dk ... det er fint i 3 netværk ellers kører det bare GPRS speed..

fint til hans behov, men ikke hvis du gerne vil download'e osv.. mener han har fået et tilbud gennem hans firma på noget der ligner 3-400 for 2Gb trafik.
Avatar billede sharkman Nybegynder
23. januar 2006 - 22:35 #4
For nylig har jeg set reklamer fra TDC, hvor de reklamerer for et "Mobile Connect Card" fra Vodafone. Hastigheden skulle være forholdsvis høj, da man benytter den nyeste 3G teknologi. Det skulle kunne bruges overalt.
Du kan læse mere om det her:
http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/produkter_services/connect_card/index.jsp?ComponentID=25146&SourcePageID=46100
Men priserne er du nødt til at ringe og få oplyst hos TDC Mobil (så det er nok ikke billigt :-( )