Avatar billede jensch Nybegynder
23. januar 2006 - 12:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan login på min nye E-Smith server

Jeg har oprettet administratorpassword, og står nu der på skærmen hvor der står Linux login:
Jeg skriver Administrator og trykker enter, nu står der password: Det skriver jeg så, hvorefter den skriver Login incorrect. Så kommer jeg ikke rigtigt videre.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2006 - 12:36 #1
Administrator = root
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 09:41 #2
Noget nyt ??
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
09. februar 2006 - 15:58 #3
Du kan enten logge ind som admin eller root
admin giver dig adgang til en tekstbaseret administrationspanel
root giver dig adgang til commandprompt
Der er ikke nogen konto der hedder Administrator så det er nok derfor du får en fejl
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
07. marts 2006 - 12:57 #4
fik du det til at virke ?
Avatar billede jensch Nybegynder
28. april 2007 - 15:49 #5
.