Avatar billede pumpa Nybegynder
23. januar 2006 - 01:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af hjemmeside

Hej experter.

Jeg er blevet bedt om at lave nogle opdateringer på en hjemmeside, for en ven .Ham der i tiderens morgen lavede siden og alt med regrestring af domene navn og alt hvad der skal der til høre , er ikke længre på talefor med min chef. så her kommer mit spørgsmål. Hvordan kan jeg redigere på en hjemmesiden(www.daisablla.dk) lave priser om osv. jeg har kode og pind kode til dk hostmaster. Men det bringer mig ikke ind på sele siden, hvor jeg kan redigere. jeg er helt ny inden for hjemmeside verdnen, så brug gerne nybegynder sprog . på forhånd tak Brian
Avatar billede pumpa Nybegynder
23. januar 2006 - 01:14 #1
den hedder www. daisabella.dk
Avatar billede Six Nybegynder
23. januar 2006 - 01:58 #2
Hej brian - du kan ikke redigere på hjemmesiden via dk-hostmaster. Det er på webhotellet du skal ind og hente filerne og redigere dem.

Jeg kan se hjemmesiden er hostet på dandomain. Det er dem du skal have kontaktet for at få adgang til webhotellet, så du kan hente filerne :D

Du kan bare spørge løs hvis du mangler flere svar :D
Avatar billede ffsoft Praktikant
23. januar 2006 - 14:29 #3
Hej Brian
Siderne er ren HTML, så der ligger ikke nogen database bagved. Når du har
overbevist udbyderen om at du skal have adgang, er det bare at hente
siderne, rette dem til og lægge dem op igen.
Du kan osse hente siderne, skifte udbyder og så lægge dem op hos den nye
udbyder. Det er som sagt ren HTML, så alt hvad du har brug for ligger på
din egen PC.
Avatar billede pumpa Nybegynder
24. januar 2006 - 17:38 #4
tak for de fine svar venner , denne gang går min point til fjappe , for jeg får nok brug for en masse hjelp i den nærmere framtid med denne opgave :P
Avatar billede Six Nybegynder
24. januar 2006 - 18:12 #5
Du skal være velkommen :D
Avatar billede Six Nybegynder
22. februar 2006 - 23:55 #6
Takker for point. - og igen, du spørger bare løs hvis der er noget :D