Avatar billede dco Nybegynder
23. januar 2006 - 01:01 Der er 2 kommentarer

Nybegynder spørgsmål

Hejsa,
jeg har forskellige hjemmesider. Jeg vil gerne samle dem under mit eget server. Derfor har jeg planer om at leje en server. Jeg har desværre ikke så meget forstand på det. Jeg har nogle spørgsmål:

1: Hvilke ting skal man tænke på når man skal have en server?

2: Skal man vælge cpanel eller plesk?

3: Kan i anbefale nogle server hosting firmaer ( pris om md. max $ 150)
Avatar billede egonspock Seniormester
23. januar 2006 - 21:43 #1
Kan du ikke bare købe en Mac Mini og få fast IP til din ADSL ved din ISP og så starte for Apache, som ligger færdigkonfigureret på maskinen? Eller er dit båndbreddebehov så stort at den har behov for en større linje?
Avatar billede dco Nybegynder
25. januar 2006 - 01:45 #2
Jeg tror ikke på at min båndbredde vil være over 5-600 gb om måneden. Hvor meget båndbredde tror du man kan få fra isp'en?