Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2006 - 12:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

invester søges

Hej jeg har fåde en god ide til et produkt som jeg ved køre i usa. men danmark ikke har fåde øjen op for inu.. Og har nu undersøgt hvad det vil koste at lave her hjemme Og da vi snaker om et beløb på 100.000,00 kr vil jeg søge en invester. Men har ingen iden om hvor jeg kan finde sådan en og vil derfor høre om der er en af jer her inden Der kender et godt sted at søge efter gode stærke invester ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. januar 2006 - 14:22 #1
Spørgsmålet har været oppe en del gange på www.amino.dk - prøv at søge derinde. Hvis du opretter det samme spørgsmål, bør du dog overveje at bruge lidt mere tid på dit indlæg. Der er en del stavefejl som får det til at se dybt useriøst ud - det skal virke spændende og langt mere tillidsvækkende.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2006 - 14:24 #2
Takker jeg ved det godt.. jeg vil da se lidt nermer på side..