Avatar billede dragonbook Nybegynder
22. januar 2006 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AuthName i Firefox

Hej jeg benytter en .htaccess fil til at beskytte et område på min webserver. Det virker også fint.

men skriver jeg f.eks.

AuthName "Brugernavn og adgangskode kan fås ved at kontakte webmaster"

Ser det helt fint ud i IE her står kun teksten:
Brugernavn og adgangskode kan fås ved at kontakte webmaster

I FF

Indtast brugernavn og adgangskode for Brugernavn og adgangskode kan fås ved at kontakte webmaster ved www.webadr.dk

det lader til at firefox selv indsætter teksten Indtast brugernavn og adgangskode for ... ved www.webadr.dk

kan man undgå dette ???
Avatar billede webt Nybegynder
22. januar 2006 - 11:55 #1
Uden at være 100% sikker vil jeg ikke mene det er muligt, det er simpelthen firefoxs måde at håndtere en forespørgsel på password og brugernavn, sikkert for at give brugeren mere sikkerhed i at nævne hvilken side det er der beder om det

Mvh
Martin
Avatar billede dragonbook Nybegynder
26. januar 2006 - 11:55 #2
ok det var egentligt også det jeg regnede med øv...

webt --> du kan lige smide et svar så lukker jeg igen
Avatar billede webt Nybegynder
26. januar 2006 - 12:24 #3
Det gør jeg da :)

Glad for at kunne hjælpe, eller rettere afklare måske :)

Fortsat god dag
Martin
Avatar billede dragonbook Nybegynder
26. januar 2006 - 13:56 #4
Ja, tak for det :-)