Avatar billede musling Nybegynder
22. januar 2006 - 01:25 Der er 3 kommentarer

Interaktiv skema

Jeg har brug for at lave en side, hvor brugere kan tilføje informationer i et skema. Faktisk er det bare et excel-ark, som skal lægges på min hjemmeside, således at andre kan ændre i det.
Jeg har rodet rundt i både Excel og Frontpage, men jeg kan ikke helt finde ud af det.
Hvordan gør jeg det på en smart måde (uden at skulle programmere noget selv)?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
28. januar 2006 - 17:17 #1
Du kan ikke oprette en side via Dreamweaver der tillader brugere at redigere i dit excel regneark uden at programmere.

Du nævner Frontpage som et værktøj - kender det ikke.
Avatar billede chrisscan Juniormester
14. marts 2006 - 00:11 #2
Jeg kan nu ikke se at musling bruger betegnelsen "værktøj" om FP. Jeg ved godgt at FP genererer en masse skodkode, men det er altså et brugbart "værktøj" !
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. marts 2006 - 10:26 #3
Da jeg skrev dette indlæg troede jeg at jeg var i Dreamweaver kategorien - det ser jeg nu at det var jeg ikke, så jeg ude på dybt vand her, hvis det handler om Frontpage - jeg kender det ikke :)

Så jeg har ikke yderligere kommentarer - og har slet intet dårligt at sige om Frontpage.