Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:05 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

fjerne tdc logo fra mobil

Hej eksperter.. Nu har jeg siddet i flere timer for at finde ud af hvordan man fjerner det F....... logo fra min mobil.. men uden held.
det er en nokia 6230..
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 23:09 #1
fjern baggrundsbilledet under indstillinger
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 23:10 #2
og display
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:10 #3
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:17 #4
det er en arbejds mobil.. og under display indstillinger viser den operatørlogo men du kan ikke komme ind og slå den til eller fra. Den skriver bare der ikke er nogen logoer i telefones hukommelse ??
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:17 #5
kalp..... siden du henviser til er spærret...
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:20 #6
Vælg indstillinger for baggrundsbillede

1    Find "Baggrund"

Tryk på Menu.
Find Indstillinger, og tryk på Navigationstasten.
Find Display, og tryk på Navigationstasten.
Find Baggrund, og tryk på Navigationstasten.

2    Vælg indstillinger for baggrundsbillede

Markér en af følgende indstillinger:
Til, se 2a.
Fra, se 2b.
Vælg baggrund, se 2c.
Vælg diassæt, se 2d.
Grafikoverførsler, se 2e.
Tryk på Navigationstasten.

    2a - "Til"

Displayet bekræfter at baggrundsbilledet er slået til.

    2b - "Fra"

Displayet bekræfter at baggrundsbilledet er slået fra.

    2c - "Vælg baggrund"

Markér den ønskede mappe, og tryk på Navigationstasten.
Markér det ønskede billede eller den ønskede animation, og tryk på Valg.
Find Brug til baggrund, og tryk på Navigationstasten.
Valget bekræftes på displayet.

    2d - "Vælg diassæt"

Markér den ønskede mappe, og tryk på Navigationstasten.
Valget bekræftes på displayet.

    2e - "Grafikoverførsler"

Markér den WAP- eller internetside, du ønsker at oprette forbindelse til, og tryk på Navigationstasten.
Følg anvisningerne i displayet for at downloade det ønskede baggrundsbillede.
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 23:20 #7
skift baggrund og IKKE logo
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:21 #8
Du skal nok kigge på 2e hvis ikke du har gfx på tlf'en
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 23:21 #9
hvorfor afviser du mit svar ? du skal jo slå baggrundsbileldet fra eller skifte det, det er ikke logoet du skal rode med.
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:23 #10
Hvis der er operatør logo så

Tryk på Menu.
Find Indstillinger og tryk på Navigationstasten.
Find Display, og tryk på Navigationstasten.
Find Operatørlogo, og tryk på Navigationstasten.
Markér Til eller Fra, og tryk på Navigationstasten.
Valget bekræftes på displayet.
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:23 #11
hvad mener du screem bille ??
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:23 #12
og et svar
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:24 #13
jamen som jeg skrev før så kan jeg ikke få lov at gå ind i operatørlogo. Det er makeret med en grå bjælke
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:26 #14
og jeg kan ikke bruge wap da det er en arbejds mobil som stortset kun kan ringe fra og til samt sende sms og ikke andet..
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 23:26 #15
jeg spørg hvorfor du afviste mit svar , det er jo baggrundsbilledet du skal slå fra ?
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:27 #16
måske er det fordi telefonen stadig er låst til TDC's netværk..

Du send en SMS til "2222" hvor der står "Fly" i så modtager du en opsætning til WAP.
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:30 #17
kalp.. prøver det lige
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:31 #18
Husk når opsætningen er på telefonen at du lige skal slukke en gang og så tænde igen:)

hvis du skal have opsætning til MMS.. er det blot at sende en sms til "1111" med teksten "MMS".
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:32 #19
og ellers er det ikke for at være provokerende:) men du kan ringe til 80808020 hvis ikke du kan fjerne logo'et.. de har åbent 24/7 og de kan hjælpe med det:) de keder sig sikkert lige nu:)
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:33 #20
de 2 her har jeg ikke i min mobil Vælg diassæt, se 2d.
Grafikoverførsler, se 2e.
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:36 #21
mystisk.. ifølge manual'en burde de være der:)
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:39 #22
ikke i den her 6230
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 23:42 #23
DEt tror jeg IKEK på, for TDC´s branding ændrer ikek i den grundlæggende menu struktur, billerder, logoer, evt wap og mms opsætning ja, men ikke selve menuen.
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:43 #24
Der står du først kan når du har hentet et operatørlogo.. men det er dårligt skrevet.. man kan også forstå det som hvis man gerne vil slå det til så kræver det selvfølgelig at man har et liggende.

Slå operatørlogo til eller fra

Denne funktion er først tilgængelig når du har hentet et operatørlogo.

1    Slå operatørlogo til eller fra

Tryk på Menu.
Find Indstillinger og tryk på Navigationstasten.
Find Displayindstillinger, og tryk på Navigationstasten.
Find Operatørlogo, og tryk på Navigationstasten.
Markér Til eller Fra, og tryk på Navigationstasten.
Valget bekræftes på displayet.
Avatar billede mixi Nybegynder
21. januar 2006 - 23:51 #25
så hvis jeg henter et nyt logo feks et hjerte.. så burde jeg når det er i min mobil kunne slå netop det fra. Har det så ophævet det andet fra tdc..
Jeg arbejder på christiansborg og de her mobiler er der lavet noget med.. ville gerne sende et billede af det så i kan se jeg har ret men har ikke noget digi cam..
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2006 - 23:53 #26
ifølge det der står der så ja... men du kan ringe gratis til det nummer du fik før og lige få det bekræftet så du ikke bruge penge for ingenting
Avatar billede mixi Nybegynder
22. januar 2006 - 00:03 #27
nu prøvede jeg bare lige. det kostede kun 5 kr.. men det kan ikke lade sig gøre. når jeg fjerner det logo jeg fik før så kommer tele danmark frem igen..
Avatar billede mixi Nybegynder
24. januar 2006 - 20:44 #28
Kan ikke få det fjernet.. så dropper det indtil videre.. Må høre over i vores it-afd.. men tak for hjælpen.. Kalp smid lige et svar så får du point da du er mest aktiv i denne tråd..
Avatar billede kalp Novice
24. januar 2006 - 21:11 #29
Du får et svar her:)
Avatar billede mixi Nybegynder
25. januar 2006 - 15:43 #30
du har givet mig en kommentar kalp..prøv igen  :-)
Avatar billede kalp Novice
25. januar 2006 - 17:13 #31
oops.:)
Avatar billede Mads Nybegynder
06. februar 2006 - 16:15 #32
Ved godt tråden er lukket, men for at fjerne logoet skal du ind og have fat i en WAP opsætning. Når den er installeret og virker, går du ind på

www.xgryde.dk/wap.wml og scroller ned til blank logo og henter det..

VOLA, så er der intet TDC logo, men.. ingenting :D
Avatar billede mixi Nybegynder
23. marts 2006 - 12:36 #33
Hej igen har lige fundet en meget nem måde at slette logo på..

send en sms hvor der står :  slet stjerne logo  og send den til 1212  koster alm takst...