Avatar billede -maverick- Nybegynder
21. januar 2006 - 21:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværksliste

Jeg har lige installeret XP på en computer fra scratch. Hvordan får jeg den trådløse netværksliste frem? Det er ikke en option under netværksadgang i kontrolpanelet.
Avatar billede kenp Novice
22. januar 2006 - 00:07 #1
Det er under egenskaberne for dit trådløse netkort du skal finde den.
Avatar billede -maverick- Nybegynder
22. januar 2006 - 17:57 #2
Det er det, der er problemet, har jeg fundet ud af. Mit trådløse netværkskort og mit kabel netværkskort bliver ikke genkendt af XP. Kan det have noget at gøre med, at jeg ikke har service pack 2 installeret? Jeg har downloaded service pack 2 på en anden computer som en fil med efternavnet .rar Hvad skal jeg bruge for at åbne denne fil og installere service pack 2 så XP automatisk kan genkende mine netkort?
Avatar billede kenp Novice
22. januar 2006 - 18:06 #3
Du skal nærmere indstallere driverne til de 2
Avatar billede -maverick- Nybegynder
22. januar 2006 - 19:31 #4
Ja, du har ret. Men jeg har ikke kunnet finde driveren på nettet. Netværkskortene hedder:
1) Intel(R) PRO/1000 MT Mobile Connection
2) 11 b/g wireless LAN Mini PCI Adapter

Har du/I en ide om, hvor de kunne ligge?
Avatar billede kenp Novice
22. januar 2006 - 19:39 #5
Det lyder som en bærbar... så har du driverne med på den cd som fuldte med din bærbar ellers skal du finde det på producenten af din bærbar.
22. januar 2006 - 21:30 #6
Generelt: Nævnte SP2 ka' let DL direkte fra
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ - istedet for en RAR pakket version ?
22. januar 2006 - 21:31 #7
22. januar 2006 - 21:34 #8
Generelt - Jeg ka' ikk' la' være med at skrive det:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=-maverick-&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - 36 stk. åbne/uafsluttede - ny rekord i år ?
Avatar billede mjl Nybegynder
12. februar 2006 - 19:26 #9
Du må bede personen, hvis kommentar løste dit problem, om at lægge et svar, så du kan give dem points !!! Man kommenterer, indtil dit problem er løst, først derefter svarer man!