Avatar billede anedi Ekspert
20. januar 2006 - 12:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billeder og tekst ved siden af hinanden

Jeg skal lave en deltagerliste, hvor der til venstre i dokumentet skal stå et navn og en titel. Til højre for dette skal der indsættes et billede af vedkommende.
  Det er vigtigt at det er nemt at rykke på begge dele samtidig i dokumentet, da det ikke altid er de samme placeringer der skal være i dokumentet.
  Nogle gode råd?
Avatar billede overchord Nybegynder
20. januar 2006 - 12:16 #1
Lave en tabel med en raekke og to kolonner. I den ene cell smider du saa billedet og i den anden din tekst.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2006 - 18:16 #2
Du kan også lave to tekstbokse og så "lyne dem sammen"
Så er de lige til at flytte rundt med.