Avatar billede skullhead Nybegynder
20. januar 2006 - 11:21 Der er 5 kommentarer

Signatur bliver til underlige tegn npr man besvarer email.

Jeg har et underligt problem med min email. Hver gang jeg besvarer en indkommen mail, bliver min signatur til underlig volapyk, en masse firkanter og andre sære tegn. Signaturen virker fint når man opretter ny email.
Tegnsæt er indstillet korrekt. Og det er ligegyldigt hvor en email kommer fra så sker det der ved besvarelse...
Nogen ideer til hvad det kan være?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2006 - 11:36 #1
Måske du ka bruge noget her?

http://www.eksperten.dk/spm/634520
Avatar billede skullhead Nybegynder
20. januar 2006 - 11:47 #2
Desværre ikke :(  Det er sat op som html signatur. Og det har virket korrekt før. Og jeg mener ikke jeg har lavet et eller underligt.
Avatar billede mile Juniormester
20. januar 2006 - 14:12 #3
Jeg har kun én gang set dette problem (supporterer ca. 17.000 outlook-klienter), og det var fordi vedkommende havde kopieret en lang smøre ind som autosignatur. Da jeg bad hende indtaste det i stedet, forsvandt problemet. Ved selvfølgelig ikke om det kan hjælpe dig, ellers bare god weekend.
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
20. januar 2006 - 19:33 #4
Kunne der være valgt en speciel font til reply ?
Avatar billede skullhead Nybegynder
07. februar 2006 - 13:04 #5
Nej, ingen ideer har endnu hjulpet. Signaturen er også blevet lavet om, men stadig samme problem.