Avatar billede danielledupont Nybegynder
19. januar 2006 - 14:06 Der er 8 kommentarer

"Bling bling" effekter på topbanner

Hej!

Opgaven betales med kr. 300,-

Jeg har lavet et topbanner for en kunde, som gerne vil have nogle "bling bling" effekter på. Jeg har lavet en Photoshop fil som skal omdannes til en Flash fil med disse effekter. Det skal være i stil med kvinden på adult-templates.com (hende med solbrillerne).

Der skal være effekter på bussen, kvinden og gerne på titlen også.

Det må gerne være ekstravagant, det skal bare se godt ud. Jeg skal bruge topbanneret så hurtigt som muligt (inden for et par timer), så den første der kommer med et flot forslag får de 500 kr. via bankoverførsel.

Photoshop fil med billeder og tekst: http://www.danielles.dk/flash.psd
JPG fil: http://www.danielles.dk/flash.jpg

På forhånd tusind tak.

Mvh Danielle
Avatar billede danielledupont Nybegynder
19. januar 2006 - 14:07 #1
Den første der kommer med et flot forslag får de 300 kr. via bankoverførsel (ikke 500, undskyld).
Avatar billede e_w Nybegynder
19. januar 2006 - 15:30 #2
det kan jeg godt fikse for dig.. '
mail/msn: williamengbjerg@hotmail.com

mvh. e_w
Avatar billede e_w Nybegynder
19. januar 2006 - 16:15 #3
// her
http://engbjerg.net/logo/Flash.html

sig lige til hvis der er noget som skal laves om.. !! elller ændres

mvh. e_w

har du evt. en mail?
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. januar 2006 - 16:22 #4
Åhh så kom jeg for sent. :/
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/680955.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede e_w Nybegynder
19. januar 2006 - 16:25 #5
nej da.. :) din er sku da heller ikke helt ringen.... :P sys faktsik den er lidt bedre end den jeg lavede..

//e_w
Avatar billede danielledupont Nybegynder
19. januar 2006 - 16:31 #6
Tusind tak for jeres forslag. Jeg har dog modtaget et tredje over mail, som jeg vælger.

I kan se det på www.danielles.dk/flash.swf
Avatar billede e_w Nybegynder
19. januar 2006 - 16:33 #7
ok..:)
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. januar 2006 - 17:18 #8
Okii.. og tak e_w.