Avatar billede youngblaze Nybegynder
19. januar 2006 - 11:37 Der er 4 kommentarer

God og unik idé haves - Hjælp søges!

Hej

Jeg sidder her og leger med den bedste idé som er så unik at det rent faktisk kan siges at den aldrig er blevet brugt før og kan garantere for den bliver en succes (Ved godt det er meget bredt at sige, men kan garantere for det).

Jeg kan ikke fortælle om idéen før jeg har fundet en person som er kreativ og aktiv. Den 'partner' jeg søger til dette projekt behøver ingen programmering/design viden da jeg står for det (Projektet kommer til at kører i browser lavet i ren html, php samt en mysql database). Det du skal kunne er at være hive din kreative side frem og lave videre på den idé jeg har det vil sige, gå ned i bunden og sørge for det hele hænger sammen.

Det der kræves af dig er:
At du har interesse for "RPG" spil som står for RolePlayGame da det er det hele idéen bygger på. Så skal du have interesse for at tjene penge - og hvem har ikke det? For indkomsten kommer til at blive enorm hvis projektet går som forventet. Jeg har fortalt idéen til 10 bekendte som har interesse for denne 'branche' og har kun fået positiv respons tilbage.

Er ikke så god til at skrive sådan en 'ansøgning' men hvis du har interesse for at lave et stort projekt, være aktiv og tjene nogle penge så kontakt mig på Youngblaze@sol.dk og fortæl lidt om dig selv. Har lavet en lille demo af projektet så ansøgere kan få et lille indblik af hvad det hele går ud på. Ønskes kun kontakt fra seriøse personer, tak.

mvh Marcin
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. januar 2006 - 11:53 #1
Hvilken del af landet ?
Avatar billede youngblaze Nybegynder
19. januar 2006 - 12:00 #2
Det er ligegyldigt i det lange løb, men jeg er placeret i Brøndby så københavns området ville være en fordel.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2006 - 22:42 #3
Hej Marcin

Jeg går ikke ud fra du har fundet den rette eller måske har du bare ikke haft tid til at lukke spørgsmålet, men før jeg skriver vil jeg da godt vide om du er igang eller stadig mangler hjælp.
Avatar billede hoeks Nybegynder
05. december 2006 - 14:28 #4
Jamen jeg er da bestemt interesseret?

post@krabatweb.dk smid en mail med noget mere info.