Avatar billede lottedn Nybegynder
17. januar 2006 - 22:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rimelig stærk stabil trådløs router

Jeg har lige skrottet stofanet( kun problemer med forb. ) og dermed også deres udstyr og skal nu have mit eget trådløse netværk op at stå igen, da jeg ikke længere har en trådløs router ( den jeg tidligere havde var iøvrigt heller ikke ret god ) skal jeg ud og have mig en ny, og nu til spørgsmålet :

HVILKEN ??? Vi skal have 4 pcer tilknyttet ( 2 laptops 2 stationære ) og bor i et ældre murstenshus på 3 etager ... tidligere havde vi en del problemer med at få signalet til at dække overalt såvel som styrken af det, så denne gang skal det bare virke .. forbindelsen bliver en 2048 / 512  og routeren kommer til at skal stå på midter etagen ..

Lotte
17. januar 2006 - 22:50 #1
Evt. følg med i tråden her -> http://www.eksperten.dk/spm/680440
Avatar billede duff80 Nybegynder
17. januar 2006 - 23:20 #2
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=167077

Den er identisk med den dr1 anbefaler og har en indbygget switch med 4 porte...
De er begge med det nye push the button sikkerhed, der skulle være rimelig easy at have med at gøre...
Avatar billede lottedn Nybegynder
20. september 2006 - 15:10 #3
tak for hjælp - kan desværre ikke tildele point når i ikke har givet svar - kun kommentar :-S

Lotte