Avatar billede alvion Nybegynder
17. januar 2006 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefal en god dansk begynderbog

Jeg har en kvindelig kollega, som er grafiker. Hun vil til at lære at omsætte sine designs til HTML. Jeg har anbefalet at hun anvender Dreamweaver, men mangler nu en god DANSK bog for en, som aldrig har lært HTML før.

På sigt skulle hun gerne kunne anvende sine HTML designs i dynamiske hjemmesider

Kan i anbefale en god bog bare om Dreamwearver?
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2006 - 16:20 #1
Der findes masser:
http://www.e-boghandel.dk/search.asp?title=dreamweaver&languageid=1166&searchfield=title&searchkeyword=dreamweaver&rootcategoryid=1101&searchlanguageid=1166

Da jeg skulle lære Dreamweaver i sin tid brugte vi denne i skolen:
"Hurtig i gang med Dreamweaver 4" af Heine Lennart Christensen.

Hun bør selvfølglig bruge én der er mere up to date. Dreamweaver fås vist i version 8 nu.
Avatar billede miss-g Seniormester
17. januar 2006 - 16:21 #2
Den sidste nye i bogform ser ud til at være Dreamweaver 2004 MX.
Avatar billede alvion Nybegynder
18. januar 2006 - 12:32 #3
Tak for det. :-)

Jeg har bla. bestilt "Hurtig i gang med Dreamweaver MX"