Avatar billede justask Nybegynder
17. januar 2006 - 13:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med .htaccess redir v. 404 i underfoldere

Hej

Jeg skal vise forskellige sider ved 404 (file not found) problemer. Jeg har lagt en .htaccess fil i en folder med flg. indhold:
ErrorDocument 404 /NotFoundSpanish.php
ErrorDocument 500 /NotFoundSpanish.php
Det virker dog ikke pt.  :(

Mit spørgsmål går dog mere på, om dette også vil løse problemet for 404 i underfoldere? Hvis min .htaccess-fil ligger på "domain.dk/spanish" og filen der ikke findes referes på "domain.dk/spanish/images/vacation2003/image17.html", fanger min .htacces-fil den så?
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 13:57 #1
Det skulle jeg mene den ville.. Mener i hvertfald at password beskyttelse gælder i alle underbiblioteker!
Avatar billede justask Nybegynder
18. januar 2006 - 10:31 #2
Takker for svaret.

Har du iøvrigt nogen anelse om hvorfor flg. virker:

RewriteEngine on
RewriteRule !^index\.php$ /mypath/NotFoundSpanish.php

Mens flg. ikke virker?

ErrorDocument 404 /NotFoundSpanish.php
ErrorDocument 500 /NotFoundSpanish.php
Avatar billede phliplip Nybegynder
18. januar 2006 - 22:46 #3
No idea ;)