Avatar billede goose Nybegynder
17. januar 2006 - 10:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Modtager ikke mails

Er der andre end mig der ikke modtager mails ved nye spørgsmål?

Problemet er opstået da jeg forlængede mit PRO abb., som iøvrigt også fejlede og ikke blev registreret.

Den fejl fik de dog rettet så jeg nu er PRO igen, men nu modtager jeg ingen mails.

Det er lidt frustrende at de ikke kan få tingene til at fungerer ......

/Goose
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 11:02 #1
http://www.eksperten.dk/spm/679412

opgav at få svar og får stadig ikke mails. Det er normalt på dette site
Avatar billede hcma Novice
17. januar 2006 - 12:26 #2
goose >>  skriv til dem igen  (så vidt jeg kan se her, har der på et eller andet tidspunkt været en form for black-out på Eksperten.dk igår eftermiddags; kunne slet ikke komme i kontakt med sitet)
Avatar billede goose Nybegynder
17. januar 2006 - 13:20 #3
Jeg har kontaktet den person der ordnede mit medlemsskab og han ville sende det videre til deres webafdeling. I dag har jeg spurgt ham om der snart sker noget, men har ikke indflydelse på hvad de foretager sig .......... fint firma.

Hvem skal man helt præcis kontakte for at det hjælper ?!?

/Goose
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 14:15 #4
Tror det ville være nemmere af få svar fra julemanden *G*
Avatar billede goose Nybegynder
17. januar 2006 - 14:18 #5
Det er muligt, har du måske et telefonnr. til ham så?

/Goose
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 14:21 #6
IDG Danmark A/S
Carl Jacobsens Vej 25
DK-2500 Valby

Telefon: 77 300 300
Telefax: 77 300 313

Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 8.30 - 15.00
Avatar billede goose Nybegynder
17. januar 2006 - 15:08 #7
Okay, har nu talt med deres it-chef som vil tage sig af det, så må vi håbe der sker noget .......

/Goose
Avatar billede fangel Nybegynder
19. januar 2006 - 09:48 #8
Hej Alle

Vi er bekendt med at der kan være problemer med mail-afsendelse.

Vi kan dog afsløre at alle de gange hvor vi har undersøgt manglende emails nærmere har det været brugerens egen post-server der har været problemet.
Vi opfordre derfor alle der ikke modtager emails til at tjekke deres post-server og se om denne virker 100% som den bør.

Vi beklager evt. problemer...

hmca_catbody: Vi har en polling mekanisme der tjekker serverens status, og denne har ikke fejlet i løbet af de sidste 3 dage, så umidbart ligner det ikke at E har ikke været nede.

Morten Fangel
  Webudvikler
  IDG Danmark A/S
Avatar billede goose Nybegynder
19. januar 2006 - 09:56 #9
Nu er det sådan, at jeg godt nok modtager mails når der kommer svar på spørgsmål jeg deltager i, som f.eks. dit svar i denne tråd.

Derfor fejler min postserver jo ikke noget.

Jeg har som sagt ikke modtaget mails når der kommer nye spørgsmål siden jeg forlængede mit PRO abb. og det var den 13. januar, altså har jeg ikke modtaget mails fra E i 6 dage!

Måske i burde checke jeres polling mekanisme om den overhovedet virker!

/Goose
Avatar billede fangel Nybegynder
19. januar 2006 - 10:09 #10
goose: OK. Vi kigger lidt nærmere på det da det lydder lidt mærkeligt.

polling-mekanismen overvåget "kun" ting som cpu-forbrug, ram-forbrug og net-forbrug. Men den er god til at overvåge om hele sitet har været nede, og hmca skrev at han ikke kunne komme i kontakt med sitet, så vil jeg bare sige at E ikke umidbart ligner at den har været nede..

Morten
Avatar billede goose Nybegynder
22. januar 2006 - 13:07 #11
Jeg ved ikke lige hvad der sker her, men nu har man tilsyneladende valgt, at ophæve mine abb. på grupper jeg abbonerede på og efter jeg har tilmeldt dem igen får jeg nu atter mails...........

Derfor lukker jeg denne tråd.

/Goose