Avatar billede flyer2001 Nybegynder
16. januar 2006 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

V: Hjemmeside

jeg seder og laver lidt hjemmeside og ville lige høre hvad for en i syndes er best
/pænest ...

side 1 : http://www.hej.lir.dk/goh%201/Index.html

side 2 : http://www.hej.lir.dk/Ny%20mappe%20(4)/Index.html

det jeg vil vide er hvad i syndes og desejnet og hvad der kan gøres beder
Avatar billede helle100 Nybegynder
16. januar 2006 - 18:04 #1
Indtil videre kan jeg klart bedst lide den første, farverne passer rigtigt godt sammen, og der er i forvejen så mange mørke CS-sider. Inden du ligger en side online, vil jeg dog foreslå at du får en til at rette stavefejl for dig.

Af menuen kan jeg ikke lige se om du har tænkt dig at der skal være et forum, men synes da det ville være en fordel, så i også kan kommunikere uden at skulle være online alle sammen på samme tid.
Avatar billede flyer2001 Nybegynder
16. januar 2006 - 18:11 #2
ok var godt nok klar over at det skulle laves lidt inu og stavefejl det bliver der os kikket på sår ..
men et forum er da en god ide , men er der andet ind stavefejl jeg kunne kikke på
Avatar billede nfk Nybegynder
16. januar 2006 - 20:56 #3
Brug aldrig!!! comic sans, den skrifttype er forbeholdt tossede MS publisher bruger!
Avatar billede flyer2001 Nybegynder
16. januar 2006 - 22:20 #4
nfk

det kikker jeg lige på det var vist en fejl
men det kan jeg godt sel se er der en skrifttype der passer beder ??