Avatar billede conitec Nybegynder
16. januar 2006 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsæt dato for oprettelse af dokumentet

Jeg har oprettet en dot fil, hvor jeg bar brug for at kunne indsætte oprettelses dato.

Har forsøgt med indsæt dato, inkl opdater, men der følger den dot-filen.

Jeg har også forsøgt med { CREATEDATE \@ "d. MMMM åååå" } som Word-hjælpen anviser man skal bruge, men der ser jeg kun koden, uanset om jeg slår feltkoder fra eller til
Avatar billede jkrons Professor
16. januar 2006 - 17:28 #1
Det sidste burde virke. Det virker i hvert fald udemærlet hos mig. Hvordan indsætter du feltet?
Avatar billede conitec Nybegynder
17. januar 2006 - 08:39 #2
Jeg har faktisk forsøgt 2 metoder. først i et skema, anden gang hvor jeg kopierede eksemplet og satte ind i en bundtekst som eksemplet gør.

Det er en Office 2000 SP3
Avatar billede jkrons Professor
17. januar 2006 - 17:04 #3
Når du siger, at du har kopieret eksemplet. er det s¨å frx hjælpen+ I givet falæd vil det nok ikke virke. G'ør i stedet for følgende:

Vælg Indsæt - Felt. I kategorien Dato og Klokkeslæt finder du CreateDate. Klik på feltet, og på indsæt. Hvis feltkoderne er skjult, skulle det gerne vise oprettelsesdaoen.
Avatar billede rvm Nybegynder
19. januar 2006 - 20:38 #4
Men husk at feltet kun virker, når man oprettet et nyt dokument på baggrund af en template/skabelon.
Avatar billede conitec Nybegynder
26. januar 2006 - 13:33 #5
Har fået det til at virke ved at klikke mig igennem, men ikke helt efter hensigten. nu er det lavet som vba. i dot filen, viste sig at være nemmere, da der alligevel skulle hentes flere oplysninger.