Avatar billede loho03 Nybegynder
16. januar 2006 - 12:12 Der er 12 kommentarer

Installation af cd til Samsung d600

Min datter havde installeret cd'en forkert og jeg afinstallerede programmet igen. Da jeg så vil forfra kan jeg ikke få installationen frem på skærmen og når jeg kigger i stifinder viser den kun en musikfil. Hvad gør jeg forkert.
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2006 - 12:14 #1
højreklik på cd drevet og vælge afspil automatisk
Avatar billede loho03 Nybegynder
16. januar 2006 - 12:16 #2
Så kommer den og siger "Not an audio CD in CD-ROM drive
Avatar billede loho03 Nybegynder
16. januar 2006 - 12:21 #3
Kan der ligge noget på maskinen endnu som skal afinstalleres inden jeg installerer igen.
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2006 - 12:54 #4
regcleaner
http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html

scan og slet alt den finder.. måske kan det gøre det:)
Avatar billede loho03 Nybegynder
16. januar 2006 - 12:59 #5
Det prøver jeg. Jeg skal nok vende tilbage hvis ikke det lykkes
Avatar billede loho03 Nybegynder
16. januar 2006 - 14:31 #6
Det hjalp desværre ikke den bliver ved med at komme op med at der kun er en musikfil på cd'en
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2006 - 23:22 #7
så har jeg ikke umiddelbart nogle bud.. prøv evt. på en anden maskine blot for at bekræfte om det virker
Avatar billede loho03 Nybegynder
17. januar 2006 - 07:40 #8
Jeg har prøvet på en anden maskine og der virker det upåklageligt
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2006 - 08:45 #9
Er det windows media player der åbner op eller hvilket program er det?
Avatar billede loho03 Nybegynder
17. januar 2006 - 08:49 #10
Nej det var en eller ande jukebox som jeg har slettet og så prøvet igen, men så sker der slet ingen ting og når jeg går ind via stifinder viser den også kun at der er en musikfil på cd'en og det kan jeg jo ikke forstå for når jeg har cd'en i en anden maskine, hvor programmet ikke er lagt på, vil jeg her kunne installere den.
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2006 - 08:50 #11
fordi hvis du kan se navnet på den afspiller der åbner op så kan vi evt. afinstallere den eller via. programmet gøre så den ikke åbner den filtype som er på cd'en
Avatar billede loho03 Nybegynder
17. januar 2006 - 09:13 #12
Jeg har afinstalleret det program den åbnede i.