Avatar billede fixxxer Nybegynder
16. januar 2006 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mod_rewrite flere RewriteRules

Jeg har følgende .htaccess indhold:

RewriteEngine on

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
#RewriteRule ^showcase/([0-9a-zA-Z._/]+)$ /index.php?page=showcase&id=$1&%{QUERY_STRING}
RewriteRule ^([0-9a-zA-Z._/]+)$ /index.php?page=$1&%{QUERY_STRING}

Hvis jeg viser siden med kommentareren foran første RewriteRule virker det fint, men jeg vil jo gerne have
Avatar billede fixxxer Nybegynder
16. januar 2006 - 11:52 #1
for hurtigt submittet...

men jeg vil jo gerne have at begge RewriteRules virker samtidigt..

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
16. januar 2006 - 12:03 #2
Apache fortæller mig følgende:

mod_rewrite: maximum number of internal redirects reached. Assuming configuration error. Use 'RewriteOptions MaxRedirects' to increase the limit if neccessary.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
05. februar 2006 - 15:15 #3
lukker